چسب

ارتباط با تولید کننده جهت صادرات انواع چسب

برای برقراری ارتباط با تولید کننده جهت صادرات انواع چسب دیگر کشور های همسایه می توان به روش های مختلفی که در سایت ذکر شده اند اقدام کرد با این حال در ادامه این متن به بررسی دقیق تر موضوع می پردازیم، باما همراه باشید.

صادرات انواع چسب توسط کارخانه

برای صادرات چسب به کشور های همسایه از انواع تولیدات در بالاترین کیفیت کمک گرفته می شود. کارکنان بخش فروش و بسته بندی، سفارشات مربوط به صادرات انواع چسب را جداگانه مشخص کرده و طبق استاندارد های روز دنیا آن ها را در بسته بندی اکسپرس آماده ارسال می کنند.

این محموله ها می تواند شامل محصولات زیر باشند:

  • صادرات چسب نواری
  • صادرات چسب کاغذی
  • صادرات چسب شیشه ای
  • و…

بزرگترین مرکز صادرات انواع چسب

در بزرگترین مرکز صادرات انواع چسب یعنی کارخانه تولیدی چسب رز، سفارشات کلیه کشور های همسایه مانند صادرات چسب به عراق، ترکیه، پاکستان و… پذیرفته می شود. این مرکز همواره در تلاش است با افزایش سطح کیفی محصولات، مشتریان خارج از کشور را راضی نگه داشته و از این طریق به مشتریان که در کشور های خارجی ساکن هستند و یا حتی شهروندان بومی دیگر کشور ها خدمات ارزنده ای را ارائه نمایند.

خرید عمده از تولید کننده برای صادرات انواع چسب

در مرکز پخش چسب رز انواع تولیدات در بالاترین کیفیت به صورت عمده تولید و صادرات می شوند. این محصولات بدون محدودیت مکانی در داخل کشور به فروش می رسند اما در حال حاضر برای صادرات به کشور های دیگر محدودیت ارسال وجود دارد و فقط کشور های همسایه می توانند از این دسته خدمات بهره مند گردند. دریافت سفارشات مربوط به داخل کشور به صورت تلفنی و یا شبکه های اجتماعی و ایمیل امکان پذیر است اما در خارج کشور با توجه به هزینه های بالای رومینگ و عدم توانایی مشتری در پیگیری مداوم این فعالیت با حذف تماس های تلفنی، تنها به واسطه اینترنت و اکثرا از طریق واتس اپ انجام می گیرد.

تعرفه و نرخ صادرات انواع چسب

دریافت اطلاعات مربوط به نرخ صادرات انواع چسب و قیمت عمده چسب پهن به کمک راه های ارتباطی ثبت شده در وب سایت رسمی چسب رز امکان پذیر می باشد. اما به طور کلی تعرفه های مربوط به ارسال بار به خارج از کشور بر مبنای هزینه های تمام شده ساخت محصول، هزینه ارسال، هزینه های گمرکی و… تعیین می شود. این مسئله ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی چون، کشور های مختلف، مسافت، نوع ارسال بار و… تغییر یابد به همین علت نمی توان قیمت ثابتی برای آن ارائه داد.

کارشناسان فروش کارخانه چسب رز همواره جهت راهنمایی به شما در خصوص صادرات انواع چسب به کشور های همسایه آماده پاسخگویی به شما میباشند و میتوانید تعرفه و نرخ صادرات چسب را از آنها دریافت کنید.

برای صادرات انواع چسب از چه شرکتی خرید کنیم؟

شرکت انتخابی برای خرید انواع چسب به صورت صادراتی بایستی از ویژگی های زیر بهره مند باشد:

  • کشور مقصد را در محدوده خدماتی خود داشته باشد.
  • امکان برقراری ارتباط با آن به روش های مختلف ائم از مراجعه به صورت حضوری میسر باشد.
  • محصولات تولید شده همه دارای نشان استاندارد باشند و اصل بودن کالا و کیفیت آن تضمین شده باشد.

از آن جایی که شرکت تولید و توزیع چسب رز تمامی این ویژگی ها را دارد برای یک خرید امن و راحت پیشنهاد می شود.

صادرات انواع چسب به کشور های همسایه

تنوع محصولات در صادرات انواع چسب به قدری مهم است که نمی توان از مزیت های آن چشم پوشی کرد. هرچه شرکت تولیدی بتواند تنوع محصولات را از جنبه کیفی، ظاهری، حجم و… افزایش دهد به همان میزان تعداد سفارشات افزایش یافته و پاسخگوی انتظارات و نیاز های مشتریان بیشتری خواهد بود.

در شرکت چسب رز تمامی انواع نوار چسب های کاغذی، شیشه ای و با امکان چاپ روی چسب در رنگ و لوگوی درخواستی مشتری با بالاترین کیفیت بازار تولید می شود.

چسب رز آماده همکاری برای صادرات انواع چسب

شرکت چسب رز با داشتن ویژگی های منحصر به فرد در هر زمان آماده‌ی همکاری در فروش و ارسال بار به کشور های همسایه می باشد.

  • بسته بندی و ارسال بار در سریع ترین زمان
  • کیفیت بالای تولیدات
  • امکان ثبت سفارش در هر زمان و مکان
  • دریافت سفارشات ویژه با شرایط خاص
  • و…

از جمله خدمات این شرکت است که آن را از سایر رقبا متمایز می کند.

صادرات چسب نواری و شیشه ای
صادرات چسب نواری و شیشه ای

صادرات انواع چسب کاغذی، شیشه ای، چسب برق و …

صادرات انواع چسب کاغذی، شیشه ای، چسب برق، چسب مایع و… با توجه به درخواست مشتری و پس از دریافت نظرات آنان در زمینه نوع کیفیت، طرح، رنگ، لوگو، اندازه و نوع چسب انجام می گیرد. هر یک از محصولات که متناسب با نیاز مشتری است در یک بسته بندی قرار گرفته و نسبت به انواع گوناگون دیگر جداسازی می شوند، تا خریدار برای جاسازی محصولات در انبار با مشکلی مواجه نشود.

مشتریان در صورتی که قصد خرید محصول جهت صادرات را دارند و به دنبال کارخانه ای جهت تامین محصولات مورد نیاز خود هستند میتوانند با چسب رز تماس بگیرند و از تمام راهنمایی های لازم در این خصوص بهره مند گردند.

(دهپرور) راه های ارتباطی:
شماره تماسشماره تماس: 989124578374+
واتساپواتس‌اپ: کلیک کنید
ارتباط در تلگرامآدرس کانال: @chasbcoIran
پست الکترونیکپست الکترونیکی: info@chasbco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا