نوار چسب پهن

دریافت قیمت عمده چسب پهن 5 سانتی {خرید از کارخانه‌ی تولیدی}

در این مقاله میخواهیم کارخانه ای را به شما معرفی کنیم که ضمن دریافت لیست قیمت چسب 5 سانتی عمده در انواع مختلف، بتوانید این محصول را در طول، عرض و ضخامت های مختلف با بهترین کیفیت ممکن و ارزانترین نرخ، به صورت عمده تهیه کنید. پس تا انتها همراه ما باشید تا با تخصصی و معتبر ترین تولید کننده و مرکز پخش چسب پهن 5 سانتی ایران آشنا شوید.

چسب 5 سانتی عمده و ارزان را از کجا بخریم؟

از مهم ترین اقلام در بسته بندی می توان به چسب 5 سانتی اشاره کرد که در بسیاری از مکان ها، من جمله کارخانه های تولیدی، فروشگاه های اینترنتی، دفاتر پستی و … به وفور از آن استفاده می شود.

از این رو بسیاری از این مشاغل و شرکت ها به دنبال محل معتبر و مناسبی هستند که با ارزان ترین قیمت عمده نوار چسب ۵ سانتی آن هم با چسبندگی بالا و مناسب را در اختیار آنها قرار دهد.

حالا ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که از کجا می‌توانید قیمت چسب 5 سانتی عمده ارزان را به دست آورید؟

در صورتی که میخواهید چسب 5 سانتی را به صورت عمده خریداری کنید، همواره محل های مختلفی من جمله شرکت های پخش و تولید کنندگان جزو گزینه های پیش روی شما در خرید هستند.

اما توجه کنید، زمانی که شما به چسب پنج سانتی در حجم بالا و عمده نیاز دارید، چرا آن را از کارخانه تهیه نکنید؟!

چرا که با خرید مستقیم چسب 5 سانتی از کارخانه خدمات متمایزی را در کنار بهره مندی از قیمت ارزان در مقایسه با خرید از یک شرکت پخش چسب 5 سانتی، دریافت خواهید کرد.

بنابراین، اگر به دنبال چسب 5 سانتی عمده ارزان هستید، یکی از شرکت های معتبر و تخصصی تولید و فروش عمده چسب 5 سانتی در کشور، شرکت چسب رز می‌باشد.

چسب رز، در زمینه تولید انواع نوار چسب به صورت تخصصی فعالیت می کند و شما با مراجعه به این شرکت می توانید چسب ۵ سانتی ارزان را در انواع مختلف و متنوعی خریداری کنید که در ادامه به معرفی مدل های مختلف این محصول خواهیم پرداخت.

از کجا چسب 5 سانتی ارزان عمده بخریم؟
از کجا چسب 5 سانتی ارزان عمده بخریم؟

معرفی انواع نوار چسب 5 سانتی

اگر با انواع چسب بسته بندی 5 سانتی آشنا نیستید، شاید برایتان مفید باشد که با انواع چسب های پهن بسته بندی آشنا شوید. چرا که دانستن و داشتن اطلاعات در رابطه با انواع چسب های بسته بندی شما را تا حدودی در انتخاب و خرید عمده نوار چسب 5 سانتی متناسب با نیازتان آگاه می‌سازد.

نوار چسب ها و خصوصا چسب های بسته بندی 5 سانتی معمولا دارای دو جنس کریستال و شفاف هستند و در کارخانه چسب رز و تمام کارخانه های تولید چسب جهان، این نوع چسب ها در انواع زیر تولید و عرضه می‌شوند که در در خرید خود حتما باید به آنها بپردازید و توجه کنید تا خریدی رضایت بخش را تجربه کنید:

  • چسبندگی های متفاوت 30 الی 60 میکرون
  • طول 90 الی 1000 یارد
  • و عرض های مختلف 5 سانتی تا 12 سانتی

اصلی ترین دلایل وجود تنوع در چسب ها به این دلیل است که مشتریان بتوانند چسب 5 سانتی را متناسب با نیاز خود را خریداری کنند و از پرداخت هزینه های اضافی آن هم در خرید عمده که ریال به ریال آن در جمع کل صورتحساب ممکن است به عدد های چشمگیری تبدیل شود، جلوگیری کنند.

اما در صورتی که به صورت دقیق می‌خواهید بدانید چه نوع چسبی را به صورت عمده خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد، تنها کافیست با کارشناسان فروش شرکت چسب رز تماس گرفته و اطلاعات دقیق از وزن و ابعاد کارتن های بسته بندی خود به آنها بدهید تا کارشناسان فروش ما به صورت دقیق شما را در این مورد راهنمایی کنند.

خرید عمده چسب پهن 5 سانتی به قیمت درب کارخانه

یکی از مزیت های انتخاب شرکت چسب رز به عنوان محل خرید نوار چسب 5 سانتی عمده، تامین این محصول با پایین ترین قیمت نسبت به بازار می‌باشد.

همانطور که در بخش های قبلی گفتیم، اگر قصد خرید عمده چسب 5 سانتی، آن هم در حجم بالا و به صورت عمده را دارید، باید بدانید که بهترین محل خرید عمده چسب پهن کجاست، تا بتوانید نوع چسب پهن مورد نیاز خود را خریداری کنید.

بنابراین، اگر شما به کارخانه چسب رز که تولید چسب پهن را در انواع مختلف و با بالاترین کیفیت و کارایی به انجام می‌رساند، مراجعه کنید، این امکان برای شما فراهم می‌شود که خرید بدون واسطه ای را تجربه کرده و چسب 5 سانت موردنیازتان را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

بزرگترین <a href=کارخانه تولید چسب نواری” class=”wp-image-2213″/>

استعلام قیمت عمده چسب 5 سانتی شیشه ای عمده

به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه و تغییرات هر چند جزئی و دوره‌ای نرخ چسب 5 سانت عمده در کارخانه، برای دریافت قیمت عمده محصولات شرکت چسب رز، بهترین و آسانترین روش ارتباط مستقیم با کارشناسان فروش شرکت می‌باشد.

شما می‌توانید برای دریافت لیست قیمت عمده چسب 5 سانتی از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان در تماس باشید و در صورت نیاز به راهنمایی و ثبت سفارش نیز، کارشناسان فروش شما را به صورت دقیق و کامل راهنمایی خواهند کرد.

بهترین چسب برای چسباندن کارتن

خرید عمده چسب 5 سانتی مستقیم از کارخانه تولید

زمانی که شما بتوانید محصولی را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید، به عنوان مثال اقدام به خرید عمده چسب 5 سانتی از کارخانه تولیدی آن نمایید. برخی از هزینه ها کاسته می شود. این هزینه ها عبارتند از:

  • حذف واسطه که موجب جلوگیری از افزایش قیمت محصولات می شود.
  • ارسال با باربری که موجب کمتر شدن هزینه ارسال میگردد.
  • حذف هزینه های اضافی بابت خدمات بازاریابی و فروش محصول توسط کارخانه
  • می توانید همواره به طور مستقیم و بدون نیاز به مراجعه حضوی با کارشناسان فروش کارخانه در ارتباط باشید.
  • و …
خرید عمده چسب 5 سانتی به قیمت درب کارخانه

پخش عمده چسب 5 سانتی قوی به کل ایران

تهیه چسب 5 سانتی به صورت عمده با کیفیت چسبندگی بالا یکی از اساسی ترین نیازهای مشتریان در زمان خرید این نوع چسب ها می‌باشد.

چرا که اکثر استفاده از این محصول برای بسته بندی جعبه هایی با وزن بالا می‌باشد و اهمیت میزان چسبندگی در این زمان بسیار افزایش پیدا می‌کند.

کارخانه چسب رز نیز، یکی از برترین کارخانه های چسب پهن در خاورمیانه می‌باشد که بهترین نوع چسب 5 سانتی را با بالاترین کیفیت و کارایی با قدرت چسبندگی بسیار بالا تولید و به دست مصرف کننده می رساند و محصول ساخته شده این کارخانه جزو بهترین مارک چسب پنج سانتی در بازار ایران می باشد.

دسترسی آسان به شرکت چسب رز برای خرید عمده چسب 5 سانتی و همچنین قابلیت چاپ روی چسب پهن نیز از دیگر خدمات قابل توجه این کارخانه برای مشتریان است.

با این اوصاف، فرقی ندارد که در کدام شهر کشور هستید و به چسب 5 سانتی نیاز دارید! چرا که چسب رز با ارسال فوری بار شما در سریعترین زمان ممکن، سعی می‌کند تا نیاز مشتریان در هر نقطه ای از کشور را به سرعت برطرف سازد.

(دهپرور) راه های ارتباطی:
شماره تماسشماره تماس: 989124578374+
واتساپواتس‌اپ: کلیک کنید
ارتباط در تلگرامآدرس کانال: @chasbcoIran
پست الکترونیکپست الکترونیکی: info@chasbco.ir

سوالات و نظرات (5 دیدگاه)

  1. سلام وقت بخیر. خرید عمده باحجم بالا ،منظور چندکارتن هست؟؟لطفاراهنمایی کنید.ممنون

    1. ضمن سلام و احترام

      حداقل میزان خرید عمده چسب پهن 5 سانتی از شرکت چسب رز 2 کارتن می‌باشد که با توجه به نوع چسب درخواستی، تعداد حلقه های چسب داخل هر کارتن متفاوت است و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش فروش تماس بگیرید.

  2. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم حیطه کاری ما تزریق پلاستیکه و برای بسته بندی کارتنها نیاز به چسب پهن 5 سانتی داریم وتنها چسبی که جواب ما رو داده داخل به انگلیسی نوشته K1 خواستم ببینم شما دارید از این نوع محصول.چون چسبندگی برای ما خیلی مهمه

    1. ضمن سلام و احترام

      نوار چسب های 5 سانتی در چسب رز، در میکرون (چسبندگی) های مختلفی تولید می‌شوند که مناسب انواع جعبه ها در ابعاد و اوزان مختلف می‌باشد.
      بنابراین، از شما در خواست میکنیم با واحد فروش شرکت در تماس باشید تا مناسب ترین چسب پهن 5 سانتی که مناسب نیاز شما می‍‌باشد را به شما معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا