چسب

چاپ روی چسب نواری (در انواع طول و عرض) با لوگوی شما

چاپ روی چسب نواری پهن توسط شرکت چسب رز جهت تبلیغات شرکت های مختلف انجام می پذیرد. تاکنون شاهد انجام تبلیغات به واسطه پلاستیک های بسته بندی بودیم که امروزه چسب ها نیز به این فرآیند اضافه شده اند. جهت آشنایی با چگونگی کار با ما همراه باشید.

چاپ روی چسب چیست و چه مزایایی دارد؟

صنعت چاپ یکی از قدیمی ترین شیوه ها برای انجام تبلیغات محصولات، کسب و کارها و …. مختلف به شمار می‌رود و تا حال حاضر نیز نقش مهمی را در این امر ایفا می‌کند. اما با وجود پیشرفت در روش های تبلیغاتی و وجود تلویزیون و تکنولوژی چرا هنوز مثل همیشه صنعت چاپ از برتری بالایی در تبلیغات برخوردار است؟

در پاسخ به این سوال یکی از این دلایل را می‌توانیم هزینه پایین تر و بازدهی بیشتر آن توصیف کنیم. همچنین چاپ به دلیل اینکه افراد می‌توانند آن را بو، لمس، پاره یا تا کنند، می‌تواند تعامل را با آنها بیشتر کند.

به همین دلیل است که چاپ به صنعت چسب نیز وارد شده و یکی از انواع چاپ ها نیز، امروزه چاپ روی چسب و خصوصا چسب پهن می‌باشد که تبلیغات بسیار ارزانی برای افراد و شرکت ها به شمار می‌رود.

چاپ روی چسب به این صورت است که افراد با دستانی باز، هر طرح، لوگو و متنی که بخواهند می‌توانند به وسیله شرکت های تولید کننده چسب همچون چسب رز، روی نوار چسب پهن مورد نظر خود چاپ کنند.

با توجه به دلایل مطرح شده، در صورتی که قصد خرید عمده چسب پهن و سایر انواع نوار چسب را برای بسته بندی کارتن ها و محصولات خود دارید، به جای تهیه یک نوار چسب شیشه ای ساده، می‌توانید لوگو و راه های ارتباطی با خود را با هزینه ای جزئی روی چسب ها چاپ کرده و بدین وسیله از اعتبار بیشتری در میان مشتریان خود برخوردار شوید

چاپ روی چسب نواری پهن به چه صورت انجام میشود؟

یکی از بهترین روش های چاپ روی چسب نواری پهن توسط شرکت چسب رز که در نهایت محصولی با کیفیت حاصل می شود، چاپ طرح و لوگوی مورد نظری مشتریان و شرکت ها بر روی سلفون است. بدین معنا که ابتدا بر روی سلفون چسب، کار چاپ انجام می شود و سپس از همان سمت چسب ریزی انجام می گردد.

چنانچه قصد سفارش چاپ چسب را دارید، حتما این روش را انتخاب کنید. چرا که با استفاده از این روش، نتیجه حاصل شده به زودی پاک نمی‌شود و آن قدر لوگو و طرح ها واضح به چشم میخورند که ظاهری زیبا و شکیل را به چسب مارک دار می دهند.

فیلم نمونه چسب های چاپی

همچنین از جمله اقداماتی که برای سفارش چاپ روی چسب نواری پهن صورت میگیرد، موارد زیر هستند که کارشناسان شرکت چسب رز نیز همواره جهت راهنمایی شما در این خصوص آماده راهنمایی شما هستند. این موارد عبارتند از:

  1. انتخاب نوع چاپ و رنگ مورد نظر: چاپ تک رنگ – چاپ چند رنگ – چاپ چسب تمپلات
  2. انتخاب عرض چسب مورد نظر: نوار چسب با عرض 2 سانتی، 3 سانتی، 5 سانتی، 7 سانتی، 10 سانتی و …
  3. انتخاب مقدار یارد و اصطلاحا طول چسب: 90 یارد، 180 یارد، 500 یارد و …
  4. انتخاب میزان میکرون و اصطلاحا چسبندگی: 33 میکرون الی 65 میکرون
  5. انتخاب طرح و لوگوی مورد نظر و ساخت کلیشه: پس از ارسال و تائید طرح و لوگوی خود به کارشناسان چسب رز عملیات ساخت کلیشه انجام می‌شود تا به وسیله آن بتوان طرح را به صورت مستقیم روی سلفون چسب ها چاپ کرد.
  6. عملیات چسب ریزی و آماده سازی نهایی: پس از تکمیل بخش پنجم و آماده شدن سلفون های چسب چاپ شده، سلفون ها به دستگاه پیشرفته برش و چسب ریزی و مرحله پایانی وارد می‌شوند و چسب ها آماده برای تحویل به مشتری خواهند شد.
کپی لوگوی شما روی چسب
کپی لوگوی شما روی چسب

فرآیند 5 مرحله ای چاپ روی چسب

چاپ روی چسب توسط چسب رز با بهترین روش ممکن یعنی چاپ هلیو صورت میگیرد. فرآیند چاپ طرح و لوگو بر روی چسب در این روش و در تمام شرکت ها کمی زمانبر می‌باشد که پس از بررسی کامل فرآیند 5 مرحله ای که در ادامه به آن پرداخته‌ایم، دلیل زمانبر بودن آن را نیز به شما خواهیم گفت. این فرآیند در شرکت چسب رز به ترتیب زیر میباشد:

  1. ساخت کلیشه (سیلندر)
  2. تهیه مواد اولیه و رنگ مرغوب، متناسب با نیاز و سفارش مشتری
  3. قرار دادن کلیشه در ماشین آلات مخصوص چاپ
  4. چاپ طرح مشتری بر روی سلفون
  5. چسب ریزی بر روی سلفون و آماده سازی نهایی چسب
فرآیند 5 مرحله ای چاپ روی چسب
نمونه های چاپ روی چسب

چاپ روی چسب نواری پهن چقدر زمان میبرد؟

شرکت چسب رز پس از دریافت سفارشات چاپ روی نوار چسب پهن با کمک ماشین آلات پیشرفته و کارگران مجرب در سریع ترین زمان نسبت به آماده سازی کالاها اقدام کرده و پس از اتمام مراحل بسته بندی با روشی سریع ارسال کالا را آغاز می کند.

همچنین مشتریان بدون آن که نیاز به مراجعه حضوری داشته باشند قادر خواهند بود، برای چاپ روی چسب مورد نظر خود، لوگو و نوشته های خاص خود را جهت چاپ از طریق تماس با واحد فروش شرکت سفارش دهند.

اما با توجه به اینکه ساخت کلیشه برای اولین بار، معمولا کمی زمانبر است، ممکن است این سوال برای شما نیز مطرح شود که چاپ روی چسب نواری پهن توسط شرکت چسب رز چقدر زمان میبرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ساخت کلیشه به دلیل کم بودن متخصصان و شرکت های حرفه ای ساخت کلیشه در ایران، مقداری زمان‌بر بوده و در برخی مواقع تا 2 هفته زمان می‌برد که پس از آماده شدن کلیشه این مدت زمان در سفارشات بعدی حذف می‌شود و زمان انتظار تحویل برای مشتریان در سفارشات بعدی فقط جهت چاپ روی چسب نواری پهن با توجه به تعداد مورد نظر آن است که آن نیز در سریعترین زمان ممکن توسط چسب رز به انجام میرسد.

اما همواره به شما پیشنهاد میکنیم فریب شرکت هایی که وعده تحویل و ساخت سریع کلیشه چاپ چسب پهن را به شما می‌دهند نخورید. چرا که همانطور که گفتیم برخی از شرکت ها، کلیشه را با دقت و کیفیت بالا به تولید نمی‌رسانند، و کیفیت پایین کلیشه چسب می‌تواند، در نهایت وضوح چاپ لوگوی مورد نظر شما روی چسب را پایین آورد.

چاپ روی چسب نواری با بهترین کیفیت و قیمت

همانطور که می دانید قیمت هر کالا با کیفیت آن ارتباط مستقیم دارد. به گونه ای که در صورت افزایش کیفیت چسب به واسطه استفاده از مواد اولیه عالی قیمت آن نیز افزایش میابد و با کاهش کیفیت و استفاده از متریال نامرغوب طبیعتا قیمت پایین تری نیز برای آن در نظر گرفته می شود. این مسئله در زمینه چاپ روی چسب نواری پهن نیز صدق می کند. معمولا قیمت چسب پهن چاپدار نسبت به چسب پهن کارتن بدون طرح بیشتر است و خب این امری طبیعی است.

اما دلیل تفاوت های چشمگیر قیمت چاپ روی نوار چسب شرکت ها با یکدیگر چیست؟ چسب رز به عنوان یک تولید کننده نوار چسب حرفه ای و معتبر ایرانی در پاسخ به این سوال مشتریان، از جمله اصلی ترین این عوامل را مسائل زیر عنوان می‌کند:

  • کیفیت رنگ مورد استفاده در چاپ روی چسب نواری پهن
  • کیفیت کلیشه
  • میزان چسبندگی چسب مورد نظر و کیفیت آن
  • جنس، نوع و برند سازنده سلفون چسب
  • شرکت های واسطه
  • و …

سفارش چاپ روی چسب نواری پهن در کارخانه

در بسیاری از شرکت های تولیدی تنها بخش تولید چسب توسط کارخانه انجام می گیرد و مشتری برای چاپ بر روی چسب می‌بایست به مراکزی دیگر مراجعه کند. واسطه ها نیز برای فعالیت خدماتی خود درخواست دستمزد دارند که همین موضوع افزایش قیمت را به دنبال خواهد داشت.

اما در شرکت چسب رز مراحل تولید و چاپ روی چسب نوای پهن از صفر تا صد در داخل شرکت و توسط کارگران خط تولید انجام می گیرد و همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردیم این اقدام هوشمندانه از سوی شما و ارتباط مستقیم با شرکت های تولید کننده چسب و خصوصا شرکت چسب رز می‌تواند منجر به سفارش چاپ چسب پهن با بهترین قیمت و در کنار تضمین کیفیت بالا باشد که در کنار سایر خدمات چسب رز می‌توانید از آن بهره مند شوید.

چاپ روی چسب نواری پهن در ضخامت و عرض و یارد متنوع

آیا تابحال به تفاوت چسبندگی مختلف چسب های موجود در بازار دقت کرده اید؟ آیا می‌دانستید که چسب های پهن در عرض، طول، میکرون یا همان چسبندگی های متنوعی تولید می‌شوند؟

بله. چسب های پهن معمولا در عرض، یارد و چسبندگی های مختلفی تولید می‌شوند که در هنگام سفارش چاپ روی چسب نواری پهن در هر شرکتی باید قبل این اقدام، نوع مورد نیاز خود را انتخاب کنید تا دقیقا محصولی مطابق با نیازتان باشد.

با توجه به این موضوع، مشاورین چسب رز همواره به صورت کامل و دقیق آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان هستند، و هر آنچه لازم است در زمینه چاپ روی چسب پهن بدانید به شما منتقل کرده تا در نهایت چسبی به دستتان برسد که وزن بسته بندی های مورد نظر شما تحمل کرده و چسبندگی و مقاومت بالایی داشته و با نیاز شما کاملا تطابق داشته باشد.

چسب لوگودار
چسب لوگودار

قیمت چاپ روی چسب برای تیراژ بالا

با توجه به اینکه چاپ روی چسب در کمتر کارخانه و توسط کمتر تولید کننده ای صورت میپذیرد، اما با این حال انجام این کار توسط کارخانه چسب رز با بهترین قیمت انجام میگیرد. این مزیت یکی از دیگر مزیت هایی است که چسب رز جهت ایجاد رضایت مشتریان و رفع نیاز آنان، آن را برای مشتریان فراهم کرده است.

شما هم اگر قصد خرید عمده انواع چسب آن هم با لوگوی شخصی خود را دارید و از نظر کیفیت و یا قیمت نگرانی هایی ذهنتان را درگیر کرده است می توانید بدون دغدغه و به صورت مستقیم شرکت تولیدی چسب رز ارتباط گرفته و پس از بررسی قیمت ها و محصولات، نوع چسب مورد نیاز خود را سفارش دهید.

همچنین در صورتی که به چاپ روی چسب نیز نیازمند هستید، میتوانید آن را با کارشناسان شرکت مطرح کنید تا به صورت دقیق و رایگان شما را در این امر راهنمایی کنند.

(دهپرور) راه های ارتباطی:
شماره تماسشماره تماس: 989124578374+
واتساپواتس‌اپ: کلیک کنید
ارتباط در تلگرامآدرس کانال: @chasbcoIran
پست الکترونیکپست الکترونیکی: info@chasbco.ir

سوالات و نظرات (10 دیدگاه)

    1. درود بر شما

      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در خصوص چاپ روی چسب از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید

      1. با سلام
        احتراما میخواستم بدونم که چسب های 5 سانتی با چاپ لوگو با پس زمینه سفید و زمینه رنگی و چسب شفاف بدون چاپ از نظر قیمت چقدر تفاوت دارند
        چسب 33 میکرون 45 میکرون و 65 میکرون با طولهای 90 و 180 و 500 یارد
        با چاپ و بدون چاپ و با پس‌زمینه رنگی به همراه چاپ و با پس زمینه شفاف با چاپ چه قیمت هست
        حداقل سفارش چهت چاپ چسب 5 سانتی شفاف چه تعداد هست ؟
        و حداقل سفارش جهت چسب 5 سلامتی بدون چاپ چقدر هست ؟
        در آخر اینکه آیا شما چسب کش چسب شیشه‌ای 5 سانتی 500 یارد را دارید؟

        1. درود بر شما جناب شفیعی عزیز

          با توجه به اینکه چاپ روی چسب به طرح و رنگ های آن بستگی دارد و همچنین اعلام قیمت ها با توجه به نوسانات بازار متغییر است، لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر از جمله دریافت قیمت، زمان تحویل، روش چاپ و… از طریق تماس و یا واتس‌آپ با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

    1. درود بر شما جناب مرادی عزیز

      با توجه به اینکه قیمت گذاری برای چاپ چسب نیازمند بررسی طرح و رنگ های مورد نظر شما می‌باشد و برای هر طرح و نوع چسب متفاوت است، لطفا درخواست خود را از طریق تماس و یا واتس‌آپ شرکت، مطرح کنید تا پاسخ دقیق تری دریافت کنید.
      همچنین برخی از نمونه چسب های چاپ شده شرکت چسب را نیز می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید که از جمله برخی از آنها می‌توان به چاپ چسب شرکت ملی پست، شرکت تیپاکس، فروشگاه های زنجیره ای اتکا، برند پمینا، شرکت بهران و … اشاره داشت.

    1. درود بر شما

      بله خانم راد عزیز. چاپ تمپلات، چاپ تک رنگ و چند رنگ توسط شرکت انجام میشه که برای اطلاعات بیشتر لطفا با بخش فروش تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا