چسب

بزرگترین مرکز تولید و صادرات چسب به عراق + شماره تماس

صادرات نوار چسب به عراق توسط کارخانه چسب رز، به عنوان تولید کننده انواع نوار چسب در ایران، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت صورت میگیرد. کشور عراق یکی از بهترین مقاصد صادرات کالاهای ایرانی من جمله نوار چسب ها به شمار می آید که ما در این مقاله قصد داریم تا به صفر تا صد صادرات این محصول به عراق اشاره کنیم.

صادرات چسب به عراق توسط تولید کننده

همسایگان کشور عراق از جمله ایران، صادرات انواع چسب و دیگر محصولات را به مقصد عراق رونق داده اند. در این میان کارخانه چسب رز،  انواع چسب تولیدی خود را که از تمام استاندارد های لازم برخوردار بوده را به درخواست مشتریان خود به این کشور صادر می کند.

کارخانه چسب رز بهترین نوع چسب را با قیمتی مناسب تولید می کند. انتخاب این محصول برای صادرات می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. کشور عراق نیز، یکی از کشورهای هدف برای تولید کننده های ایرانی می باشد و همواره تقاضا برای نوار چسب های تولیدی چسب رز در این کشور جود دارد.

صادرات انواع چسب
صادرات انواع چسب

راهنمایی و مشاوره توسط کارخانه به افراد برای صادرات چسب به عراق

یکی از سود آورترین تجارت هایی که افراد می توانند انجام دهند، خرید چسب و صادرات آن به دیگر کشورها از جمله عراق می باشد. افراد می توانند به عنوان صادر کننده چسب به کشور عراق در رونق اقتصادی ایران سهیم باشند. برای صادرات چسب به عراق لازم است که نسبت به میزان و روش تجات این کشور با کشورهای مختلف آشنایی کافی داشته باشید. کشورهای هند، ترکیه و چین بیشترین صادرات را به این کشور دارند، با این حال ایران به دلیل داشتن مرزهای خاکی یکسان با این کشور از موقعیتی عالی برای تجارت با آن برخوردار هست. برای دریافت راهنمایی در خصوص صادرات چسب از طریق کارخانه چسب رز می توانید به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

فروشندگان عمده چسب

کارخانه چسب رز آماده همکاری با افراد و سازمان ها در زمینه صادرات

چسب از جمله محصولاتی است که در سال های اخیر به کشور های مختلفی از جمله عراق صادر می شود. این محصول با بهترین کیفیت در داخل ایران و توسط کارخانه چسب رز تولید می گردد و به مشتریان گرامی عرضه می شود تا بتوانند صادرات آن را انجام دهند. هزینه ی حمل و نقل و صادرات چسب به عراق از طریق کشور ما نسبت به کشورهای دیگر نیز پایین تر است. این موضوع موجب شده است که سفارش های زیادی از این کشور داشته باشیم. شرکت چسب رز دارای ویژگی ها و خدماتی است که آن را از هر شرکت تولید کننده چسب دیگری منحصر به فرد می کند. این شرکت آماده همکاری در زمینه ی فروش و همچنین ارسال بار به کشور عراق می باشد.

از جمله مهمترین مزایای شرکت چسب رز نیز، امکان تولید چسب تبلیغاتی با لوگوی مشتریان عراقی است و همواره قیمت و کیفیت محصولات خود را برای تمام مشتریان داخلی و خارجی خود تضمین میکند.

(دهپرور) راه های ارتباطی:
شماره تماسشماره تماس: 989124578374+
واتساپواتس‌اپ: کلیک کنید
ارتباط در تلگرامآدرس کانال: @chasbcoIran
پست الکترونیکپست الکترونیکی: info@chasbco.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا