نوار چسب

قیمت عمده نوار چسب {سال 1403} + خرید از کارخانه

در این مقاله میخواهیم توضیحاتی در رابطه با خرید عمده نوار چسب و همچنین قیمت عمده این محصول به شما ارائه دهیم تا اگر قصد خرید چسب دارید بتوانید به راحتی با مقایسه قیمت ها از بهترین قیمت عمده نوار چسب خبردار شوید.

نوار چسب عمده را از کجا بخریم؟

یکی از پرفروش ترین اقلامی که در تمام خرازی و لوازم التحریری ها و همچنین برخی از فروشگاهها یافت می شود، نوار چسب می باشد.

قطعا اکثرمغازه دارها و حتی عمده فروشان چسب نواری به هنگام شروع فعالیت خود این دغدغه را دارند که نوار چسب عمده را از کجا خریداری کنند؟

در پاسخ باید بگوییم که بهترین محل برای خرید نوار چسب عمده، مرکز تولید و پخش عمده چسب نواری در ایران، یعنی کارخانه چسب رز می باشد.

این کارخانه بهترین انواع چسب نواری را با بالاترین کیفیت تولید می کند و بسیاری از مراکز فروش عمده نوار چسب کشور، برای خرید عمده این محصول به این شرکت مراجعه می‌کنند که شما هم می‌توانید برای خرید چسب از کارخانه ای معتبر، با این شرکت ارتباط برقرار کنید.

خرید چسب نواری عمده در انواع پهن و تحریر
خرید چسب نواری عمده

نکات مهم در خرید نوار چسب عمده

اگر به دنبال شروع کسب و کار پخش چسب نواری در شهر خود هستید، اولین نکته خرید از بهترین و مناسب ترین تولید کننده چسب نواری می باشد که در بخش قبلی به آن پرداختیم.

بنابراین، اگر شما قصد راه اندازی فروشگاه فروش عمده نوار چسب را دارید، باید ابتدا بدانید که از کدام تولید کننده و مرکز خرید عمده چسب نواری در تهران محصولات موردنیازتان را تامین کنید!

چرا که با این کار می توانید سوددهی و جذب مشتری خود را بسیار بالا ببرید. پس نکته بسیار اساسی در خرید عمده انواع نوار چسب من جمله خرید عمده چسب پهن، مراجعه به کارخانه تولیدی چسب نواری می باشد.

نکات مهم در خرید نوار چسب عمده
نکات مهم در خرید نوار چسب عمده

در زمان خرید نوار چسب عمده بهتر است به نکاتی توجه داشته باشید که خریدی بهینه را تجربه کنید و ما در ادامه به برخی از مهم ترین نکات اشاره خواهیم کرد که رعایت آن ها می تواند رضایت شما از خرید چسب را به همراه داشته باشد.

همانگونه که در قبل هم گفتیم، از مهم ترین لوازم در بسیاری از شرکت های تولیدی، اداری، فروشگاهی، برقکاری و … می توان به چسب اشاره کرد که میتوان از آن برای پلمب و بسته بندی محصولات، چسباندن کاغذ ها به یکدیگر، اتصال دو سیم بدون روکش به هم و … کمک گرفت.

از این رو چسب های مذکور باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند و حتما در زمان خرید به متریال های به کار رفته در روند تولید چسب توجه داشته باشید. چرا که در برخی مواقع استفاده از هر گونه چسب نواری نامناسب، می‌تواند ضرر های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد و به همین دلیل بهتر است که به کیفیت چسب مورد نظر حتما توجه داشته باشید.

به طور کلی برخی از مهمترین نکاتی که در خرید نوار چسب عمده اهمیت دارند، شامل موارد زیر هستند:

  • انتخاب نوع چسب: کاغذی – برزنتی – شیشه ای – مایع
  • میزان چسبندگی چسب برای تناسب چسبندگی آن با نیاز شما
  • طول چسب
  • عرض چسب
  • و …
نکات قابل توجه در خرید نوار چسب عمده
نکات قابل توجه در خرید نوار چسب عمده

خرید مستقیم چسب نواری از کارخانه

مشاوران خرید و فروش، همیشه توصیه می‌کنند که اگر قصد سود دهی بسیار بالا و جلب رضایت مشتری ها را دارید، حتما سعی کنید از مکانی که اقدام به تولید محصول مورد نظر می‌کند، خریداری کنید تا خریدی بدون واسطه را تجربه کنید.

پس اگر می‌خواهید جزو تاجران موفق در خرید و فروش نوار چسب باشید و از مزایای متعدد و بیشتری برخوردار شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که شما هم برای خرید عمده چسب نواری به صورت مستقیم از کارخنه تولیدی اقدام کنید تا با بهترین قیمت و کیفیت ممکن، محصول مورد نیاز خود را در حجم بالا تامین کنید.

خرید نوار چسب عمده به طور مستقیم از کارخانه
خرید نوار چسب عمده به طور مستقیم از کارخانه

بزرگترین تولید کننده و مرکز آنلاین فروش نوار چسب عمده

بسیار مهم است که اگر قصد خرید نوار چسب عمده دارید، به یک تولید کننده معتبر تولید و فروش نوار چسب مراجعه کنید.

چرا که در این صورت می توانید بهترین چسب نواری را با قیمت ارزانتر نسبت به بازار، به راحتی و در کمترین مدت زمان تهیه و به دست مشتری های خود برسانید.

بنابراین، همانطور که در قبل هم گفتیم، یکی از بزرگترین تولید کنندگان چسب نواری در ایران، شرکت تولیدی چسب رز است.

این شرکت تولید کننده، اقدام به تولید و پخش عمده انواع نوار چسب من جمله نوار چسب برق، نوار چسب کاغذی و نوار چسب شیشه ای و … می کند، و این امکان برای مشتری ها فراهم شده است تا در کمترین مدت زمان، بدون صرف زمان و طی کردن مسافت، به راحتی لیست قیمت محصولات را در اختیار داشته و با مقایسه کردن لیست، بهترین کالا را سفارش دهند.

فروش عمده نوار چسب

خرید چسب نواری عمده در انواع مختلف

در بسیاری از مراکز، شرکت ها و … وجود چسب بسیار ضروری است. از این رو خرید نوار چسب عمده از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد در زمان خرید این تجهیزات همواره به دنبال مراکزی هستند که بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند و این سوال را دارند که نوار چسب را از کجا خریداری کنند که برای آن ها صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد؟!

ما به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم که برای خرید چسب تحریر عمده و چسب برق ارزان و دیگر مدل های چسب به مرکز فروش نوار چسب ایران یعنی چسب رز مراجعه نمایید. زیرا در این کارخانه انواع نوار چسب، به صورت عمده و شرایط ویژه ای به فروش می رسد.

همچنین از جمله انواع چسب های این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چسب پهن شیشه ای
  • چسب تحریر
  • چسب برق
  • چسب کاغذی

“پیشنهاد ویژه برای شما”
قبل از خرید عمده چسب نواری، پیشنهاد می‌کنیم مقاله چاپ نوار چسب را هم بخوانید!

از مهم ترین دلایلی که توانسته است شرکت چسب رز را به یک مرکز معتبر جهت خرید و فروش انواع چسب تبدیل کند، می توان به کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط این برند اشاره داشت که کیفیت بالا در تولیدات آن را مدیون متریال های به کار رفته در روند تولید آنها دانست.

از روش های خرید محبوبی که مشتریان می توانند به محصولات این برند دسترسی پیدا کنند، می توان به خرید از طریق ارتباط با کارشناسان فروش شرکت اشاره کرد که برای این کار کافی است با شماره هایی که در انتهای مقاله درج شده است، ارتباط برقرار کنید تا به کارشناسان فروش شرکت متصل شوید و خرید خود را از این مجموعه انجام دهید.

بعد از آن که محصول مورد نظر خود را در حجم های مختلف سفارش دهید می توانید در مدت زمان اندکی آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

لازم به ذکر است که در کارخانه چسب رز تمامی عملیات مربوط به خرید و فروش به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها انجام می گیرد و همین امر سبب می شود که محصولات با نازل ترین قیمت یعنی همان قیمت شرکتی در اختیار مشتریان عزیز قرار بگیرد.

خرید نوار چسب عمده در انواع مختلف
خرید نوار چسب عمده در انواع مختلف

تولید و فروش نوار چسب عمده با بهترین کیفیت و چسبندگی

طبیعی است که تمام کارخانه هایی که در زمینه تولید و فروش مدل های مختلف چسب فعالیت می کنند، همواره به دنبال این هستند که مشتریان بسیاری را به دست بیاورند. به همین منظور تمام تلاش خود را می‌کنند تا همیشه در رقابت با رقبای خود پیروز میدان باشند.

اما این سوال به وجود می آید که آیا این تولید کنندگان در روند تولید محصولات خود اصل تلاش خود را روی کیفیت محصولات می‌گذارند و یا بیشتر به قیمت محصولات توجه دارند؟

در پاسخ به این سوال، نمی توان برای آن جوابی قاطعی داد و شما زمانی می توانید به این سوال پاسخ دهید که کیفیت آن را چک کنید و آن هم با خرید از شرکت میسر است.

اما شما در چسب رز این اطمینان را خواهید داشت که تولید و فروش نوار چسب عمده در شرکت چسب رز با بهترین کیفیت، قیمت و چسبندگی انجام می شود و شما برای اطمینان از صحت این ادعا، می توانید نمونه کارهای شرکت و مشتریان آن را مشاهده کنید.

تولید و فروش نوار چسب عمده با بهترین کیفیت و چسبندگی
تولید و فروش نوار چسب عمده با بهترین کیفیت و چسبندگی

فروش عمده چسب نواری با ارزان ترین قیمت

با خرید عمده نوار چسب طبیعتا قیمت ها کاهش پیدا می کند. خصوصا اگر خرید از طریق تولیدی ها و عمده فروش چسب باشد که با حذف واسطه ها همراه خواهد بود و سود اختصاصی آنان نیز حذف می شود که در نتیجه با قیمت کاهشی مواجه خواهیم بود.

در شرکت چسب رز نیز تنها با یک تماس تلفنی کوتاه می توانید محصول از پیش انتخاب شده را سفارش دهید.

وجود همه این مزایا در کنار هم باعث میشود صرفه جویی در هزینه های را مشاهده و خریدی به قیمت درب کارخانه و آسان را تجربه کنید.

منظور از قیمت درب کارخانه آن قیمتی است که پس از محاسبه هزینه های مستقیم و غیر مستقیم تولید برای فروش محصولات تعیین می گردد.

در صورتی که مصرف کننده نهایی تمایل به خرید و فروش عمده نوار چسب به قیمت درب کارخانه داشته باشد بایستی مستقیما با فروشنده تولیدی در ارتباط باشد نه واسطه ها و بنگاه های فروش که سود شخصی را مبنای اصلی معاملات تجاری خود قرار می دهند.

کارخانه چسب رز همواره جهت کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان در تلاش است تا محصولات خود را با بهترین قیمت ممکن به آنها عرضه نماید.

به طور کلی، قیمت عمده نوار چسب در این کارخانه به دلیل حذف واسطه ها در فروش، نسبت به قیمت خرید عمده از دلالان و واسطه ها و همچنین برخی از دیگر تولید کنندگان بسیار به صرفه تر می باشد. برای خرید عمده چسب 5 سانتی، چسب پهن، چسب تحریر و … از این مرکز پخش نوار چسب می توانید با مشاوران فروش مجرب این شرکت تماس گرفته و محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

شما می‌توانید پیش از تهیه نوار چسب عمده، با کارشناسان فروش چسب رز تماس گرفته و قیمت عمده نوار چسب به روز را دریافت نمایید و همچنین از مشاوره انتخاب و خرید محصولات توسط کارشنان بهره مند گردیده و تصمیم گیری بهتری برای خرید محصول مورد نظر داشته باشند.

مراحل ثبت سفارش در چسب رز به قدری ساده است که از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان فروش، خیلی سریع میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید نوار چسب عمده با قیمت رقابتی
خرید نوار چسب عمده با قیمت رقابتی

فروش نوار چسب صادراتی

برای صادرات چسب از بهترین مارک چسب پهن و با کیفیت ترین متریال در تولید آن کمک گرفته می شود، تا مشتریان خارج از کشور خرید عالی را تجربه کرده و بتوانند نیاز خود را با چسب خریداری شده پاسخگو باشند و به شناخت هر چه بیشتر شرکت و اعتبار آن بیفزایند.

در کنار این مسئله ویژگی های منحصر به فرد دیگری برای صادرات نوار چسب در چسب رز در نظر گرفته شده است که به شرح زیر می باشند:

  • راهنمایی مشتریان در خصوص صادرات
  • عدم مواجهه با دشواری های صادرات
  • آماده سازی و تحویل فوری
  • بسته بندی استاندارد
خرید نوار چسب در تناژ بالا برای صادرات
خرید نوار چسب در تناژ بالا برای صادرات

راهنمایی خرید عمده چسب نواری با قیمت مناسب از چسب رز

خرید عمده انواع نوار چسب از شرکت تولیدی چسب رز به شرح زیر می‌باشند:

  • در وهله اول محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد با کارشناسان تماس گرفته و قیمت محصولات مورد نیاز خود را دریافت کنید.
  • در مرحله بعدی محصولات و حجم مورد نیاز خود را با کارشناس مربوطه در میان گذاشته و صورتحساب خود را دریافت خواهید کرد.
  • در مرحله آخر و پس از ثبت سفاش نیز سفارش شما برای ارسال و تحویل آماده میگردد و طی سریعترین زمان سفارش خود را تحویل خواهید گرفت.

(دهپرور) راه های ارتباطی:
شماره تماسشماره تماس: 989124578374+
واتساپواتس‌اپ: کلیک کنید
ارتباط در تلگرامآدرس کانال: @chasbcoIran
پست الکترونیکپست الکترونیکی: info@chasbco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا