نوار چسب پهن

خرید عمده چسب پهن از کارخانه (5 تا 10 سانتی) + بهترین قیمت

خرید عمده چسب پهن به صورت مستقیم از شرکت چسب رز، با شرایط و خدمات بسیار مناسبی برای مشتریان همراه است و شما می توانید بهترین نوع چسب پهن شیشه ای را از میان مدل های متنوع تولید شده در این کارخانه، در حجم عمده و با بهترین قیمت ممکن نسبت به بازار تهیه نمایید.

همچنین فروش عمده چسب پهن در چسب رز، دارای مزیت های مختلفی نسبت به سایر دیگر مراکز، من جمله مشاوره رایگان کارشناسان فروش شرکت به مشتریان برای انتخاب اصولی چسب پهنی متناسب با نیاز آنها می‌باشد، که در ادامه مطالبی در رابطه با آنها و همچنین مزایای چسب رز ارائه می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

چسب پهن عمده، با قیمت ارزان را از کجا بخریم؟

همانطور که می‌دانید، روش های مختلفی در خرید و فروش عمده چسب پهن وجود دارد که از جمله این روش ها، مراجعه به بازار و یا تماس با مراکز پخش چسب است.

اما طبیعت مشتریان به این صورت است که دوست ندارند زمانی که می‌توانند کالایی همچون چسب پهن را در یک مکان با قیمت پایینی بخرند، به محلی مراجعه کنند که همان محصول را با قیمت بالاتری عرضه می‌کند. حالا تفاوتی ندارد که قصد خرید چسب پهن عمده داشته باشند یا خرید خرده آن را.

توجه: مواظب پیشنهادهای وسوسه برانگیر باشید!

برخی از شرکت های پخش چسب پهن با اقدام غیر اخلاقی و نامتعارف مشتریان، قیمت عمده چسب پهن را بسیار ارزان به مشتریان می‌گویند و ممکن است مشتری با خود تصور کند که قیمت زیر کارخانه را پیدا کرده است. اما حواس خود را جمع کنید تا با فریب خوردن این شرکت های انگشت شمار، محصولی متفاوت با آنچه درخواست کرده اید را دریافت نکنید!

فروش عمده چسب پهن به کل ایران با شرایط ویژه
فروش عمده چسب پهن به کل ایران با شرایط ویژه

با این وجود، قبل از خرید نگرانی هایی در ذهن مشتریان خطور می‌کند و ممکن است این سوال برای آنها مطرح شود که چسب پهن عمده را از کجا خریداری کنند!؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همیشه اصلی ترین مراکز برای بهره مندی از بهترین قیمت عمده چسب پهن، مراکزی هستند که خود تولید کننده باشند.

بله کارخانه چسب پهن.

شاید فکر کنید که تمام نوار چسب های پهن موجود در بازار ایران ساخت کشور چین هستند. اما سخت در اشتباه هستید.

چرا که در ایران هم تعدادی از شرکت ها، همچون شرکت چسب رز در حال فعالیت و تولید چسب نواری پهن و سایر نوار چسب ها هستند. اما چون تعداد تولید کنندگان چسب در ایران انگشت شمار است، ممکن است تا بحال از وجود آنها آگاهی نداشتید یا اصلا جستجوی یک تولید کننده چسب ایرانی به فکر شما خطور نکرده بود.

چسب رز، از جمله تخصصی و فعالترین شرکت های تولید و همچنین پخش چسب پهن مرکز ایران است که در ادامه سعی می‌کنیم خصوصیات و مزایای بیشتری از آن برایتان بازگو کنیم.

سود فروش عمده چسب پهن در استان ها برای مراکز پخش
سود فروش عمده چسب پهن در استان ها برای مراکز پخش

نکات مهم در خرید عمده چسب پهن

نوار چسب پهن شیشه ای از چسب های پرمصرف بوده و کاربرد قابل توجهی در زندگی افراد و خصوصا کارخانجات تولیدی برای بسته بندی تولیدات آنها و… دارد.

به همین دلیل انتخاب یک محل پخش عمده چسب پهن که بتوان همواره برای تامین بهترین مارک چسب پهن با آن در ارتباط بود و معیار های مهم یک چسب پهن اصیل و مرغوب در محصولات آن مشاهده شود، بسیار حائز اهمیت است.

چرا که چسب های نواری پهن، همچون سایر چسب ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام آنها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می‌باشند و شما باید بدانید که چه نوع نوار چسب پهنی، مناسب انجام چه کاری و با چه مشخصه هایی نیاز دارید، تا هنگام خرید چسب پهن عمده، محصولی کاملا مطابق نیازتان را خریداری کنید.

.:: آیا سوالی دارید؟ سوال خود را در بخش نظرات مطرح کنید ::.

برای مثال، زمانی که شما به چسب پهن کارتن عمده برای بسته بندی جعبه های خود احتیاج داشته باشید، می‌بایست حتما نوار چسبی را انتخاب کنید که مناسب ابعاد و وزن کارتن شما باشد تا به خوبی نیاز شما را از یک چسب پهن برطرف سازد.

پیشنهاد می‌کنیم به لیست زیر نگاهی کنید، تا اگر اطلاعات زیادی از انواع چسب پهن ندارید، با انواع آنها بیشتر آشنا شوید:

طولبه طور معمول چسب های پهن در طول 90، 180 و 500 یارد به تولید می‌رسند
عرضعرض چسب های پهن نیز به طور معمول در اندازه 2.5 سانتی، 5 سانتی، 7 سانتی و 10 سانتی تولید می‌شوند
ضخامتضخامت چسب های پهن هم از مقدار 33 میکرون الی 60 میکرون تولید می‌شوند
لیست مشخصات چسب های پهن

با توجه به لیست فوق، حتما متوجه شده اید که چسب های پهن می‌توانند چه تنوع گسترده ای داشته باشند.

نکات مهم در تامین عمده چسب پهن و انتخاب بهترین محل فروش
نکات مهم در تامین عمده چسب پهن و انتخاب بهترین محل فروش

آشنایی با انواع چسب نواری پهن

همانطور که در بخش قبلی ذکر کردیم، تولید و همچنین فروش عمده چسب پهن در انواع مختلفی صورت میگیرد.

باید بدانید که هر چسب پهن به دلیل کاربردهای مختلفی که دارد، در طول، عرض و ضخامت های مختلفی تولید می‌شود و تنوع در آنها باعث می‌شود تا مشتریان در انتخاب خود دست بازتری داشته و در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایند.

به طور کلی، چسب پهن دارای انواع مختلفی به شرح زیر می‌باشند:

  1. چسب پهن شیشه ای ساده
  2. چسب پهن شیشه ای رنگی
  3. چسب پهن کاغذی
  4. چسب پهن برزنتی
  5. آب چسب پهن
  6. و …

هر کدام از این چسب های پهن، همانطور که اشاره کردیم در مشخصه و ویژگی های مختلفی که در ادامه آنها را عنوان کرده ایم، تولید و عرضه می‌شوند:

  • عرض چسب پهن: عرض چسب پهن در هنگام خرید بسیار مهم است و انتخاب درست آن باعث می‌شود دو لبه کارتن به هنگام برداشتن آنها از روی زمین باز نشود.
  • طول چسب پهن: طول چسب پهن هم از جمله موارد قابل توجه برای مشتریانی است که مصرف بالایی از چسب را دارند و تعویض رول خالی چسب در مدت زمان کوتاه باعث درسر برای آنها می‌شود که برای این گروه از مشتریان پیشنهاد می‌شود چسب پهنی در یارد بالا همچون چسب پهن 500 یارد را برای خود تهیه کنند.
  • میزان چسبندگی چسب پهن: چسبندگی چسب ها نیز با توجه به اینکه این چسب ها بیشتر برای بسته بندی کارتن ها و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار اهمیت دارد و هر کارتن با وزن کم یا زیاد، چسبی مناسب برای خود را دارد که باعث می‌شود تا مشتریان، چسبی قوی را متناسب با نیازشان و با هزینه ای منطقی به صورت عمده تامین کنند.
آشنایی با انواع چسب پهن
آشنایی با انواع چسب پهن

پخش و خرید عمده چسب پهن از کارخانه

همانطور که در ابتدای این مقاله به شما گفتیم، بهترین مراکز برای خرید چسب پهن و چسب کارتن عمده، کارخانه های آن می‌باشند.

اما باید بدانید که هر شرکت دارای یکسری قوانین و محدودیت در میزان سفارش در پخش انواع چسب پهن است.

با این اوصاف در صورتی که قصد خرید عمده چسب پهن از کارخانه را دارید، یکی از بزرگترین شرکت های فروش عمده چسب نواری پهن در کشور، شرکت چسب رز می‌باشد که در این شرکت می‌توانید چسب پهن استاندارد و مرغوب را با ارزان ترین قیمت عمده و از میان تنوع بالای محصولات تامین کرده و نیازتان را در هر صنعت و شرکتی باشید، بر طرف سازید.

همچنین، پخش چسب پهن در تهران و به طور کلی تمام استانهای کشور، تنها با حداقل سفارش 2 کارتن (30 حلقه ای الی 70 حلقه ای با توجه به نوع چسب پهن درخواستی شما)، امکان پذیر و قابل خرید است.

این کارخانه، پخش چسب پهن را به بهترین نحو و به روش های متفاوتی انجام می دهد و شما می توانید محصولات این کارخانه را بررسی کرده و با سایر شرکت ها مقایسه نمایید تا خود به این موضوع، یعنی کیفیت فوق العاده محصولات چسب رز، واقف شوید.

فروش عمده چسب پهن از کارخانه
فروش عمده چسب پهن از کارخانه

پخش عمده چسب پهن با بهترین قیمت در ایران

به جرات می‌توان گفت که بهترین و ارزان ترین قیمت عمده نوار چسب پهن و همچنین قیمت چسب 5 سانتی عمده به صورت کاملا رقابتی را تنها در شرکت چسب رز که تولید کننده نوار چسب شیشه ای در انواع مختلف می‌باشد، قادر خواهید بود تهیه و تامین کنید.

چرا که همانطور که عنوان کردیم، چسب رز یکی از تولید کنندگان چسب پهن ایران است و طبیعتا پایین ترین قیمت عمده چسب پهن را می‌توانید از کارخانه تولیدی آن مشاهده کنید.

یکی از اصلی ترین کاربرد های چسب پهن نیز، بسته بندی کارتن ها می‌باشد که باعث شده تا این نوع چسب ها به چسب کارتن هم شهرت پیدا کنند و قیمت عمده چسب کارتن نیز به طول، ضخامت و میزان پهنای چسب پهن بستگی دارد که هنگام خرید و فروش عمده چسب پهن باید به آن توجه داشته باشید.

تولید کننده نوار چسب شیشه ای

همچنین، خرید مستقیم چسب پهن از کارخانه این شرایط را به وجود می‌آورد که از مراجعه به واسطه های فروش بی نیاز شده و اگر جزو یک شرکت پخش چسب پهن، فروشگاه عمده و یا خرده نوار چسب پهن در ایران هستید، بتوانید محصولات را با بهترین سود ممکن در فروشگاه خود عرضه کنید.

چسب رز سالهاست که بالاترین میزان تولید و فروش عمده چسب پهن در مرکز کشور، من جمله پخش چسب پهن در تهران را دارد و دلیل آن هم کیفیت مناسب، قیمت پایین محصولات، تنوع و سایر خدمات آن می‌باشد که باعث برتری آن شده است.

بنابراین، هر فردی که نیاز به خرید عمده چسب پهن داشته باشد، قادر خواهد بود به طور مستقیم با کارخانه چسب رز ارتباط برقرار کرده و از سایر خدماتی نظیر خرید انواع چسب پهن با قیمت عمده ارزان، کیفیت بالا و دریافت سریع بار در هر کجای کشور، برخوردار شود.

بدین منظور، شما از تمام شهر های ایران می‌توانید از طریق راه های ارتباطی مختلف مذکور در همین وبسایت، یعنی سایت شرکت تولیدی چسب رز، با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار نموده و پس از دریافت لیست محصولات و قیمت چسب پهن کارتن و انواع دیگر چسب های پهن، پس از بررسی آنها، اقدام به خرید چسب نواری پهن کنید تا بار درخواستی شما در سریعترین زمان ممکن، با بهترین قیمت ممکن ثبت و محصولات درخواستی، کاملا مطابق درخواست شما ارسال شود.

خرید چسب نواری عمده مستقیم از کارخانه

سود فروش عمده چسب پهن در استان ها برای مراکز پخش

اگر جزو فعالان اقتصادی هستید، حتما شنیده اید که گفته اند سود در خرید است، نه در فروش آن.

بنابر این اگر جزو مراکز پخش محصولات مختلفی من جمله لوازم التحریر و نوار چسب در شهر خود هستید، باید همواره این موضوع را در دستور کار خود قرار دهید که حدالامکان محصولات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید.

یکی از مزایای خرید و فروش عمده چسب پهن مستقیم از تولید کننده به شما این امکان را به شما می‌دهد تا یک محصول را در انواع مختلف آن هم با پایین‌ترین قیمت ممکن تامین و با سود بهتری اقدام به پخش آنها در استان خود کنید.

سود فروش عمده چسب پهن نیز در صورتی که محصولات مورد نیاز خود را از کارخانه ای همچون چسب رز، تهیه کنید و یک پخش قوی و فعال باشید، بسیار عالی بوده و می‌تواند سود آوری بالایی برای مراکز پخش قوی استانها به همراه داشته باشد.

روش های خرید عمده چسب پهن
روش های خرید عمده چسب پهن

خرید عمده چسب پهن با امکان تولید سفارشی

یکی از اقدامات اصلی و قابل توجه چسب رز به عنوان یک تولید کننده و مرکز فروش عمده چسب پهن در ایران، تولید سفارشی چسب پهن یعنی چاپ چسب می‌باشد.

تولید سفارشی چسب پهن به این معنی است که چسب پهن در انواع مختلفی من جمله چسبندگی، عرض و طول متفاوت و همچنین امکان سفارش چسب رنگی یا چاپدار با طرح و لوگوی درخواستی مشتریان به تولید و انجام می‌رسد.

بنابر این می‌توان گفت در صورتی که به دنبال بهترین مکان فروش عمده چسب پهن در کشور هستید، چسب رز می‌تواند بهترین گزینه پیش رو برای شما باشد.

چرا که انواع چسب پهن عمده مناسب با نیاز خود را می‌توانید از این شرکت خریداری و یا اقدام به سفارش تولید نوار چسب پهن بر اساس نیاز خود کنید.

فروش عمده چسب پهن با امکان تولید سفارشی
فروش عمده چسب پهن با امکان تولید سفارشی

فروش عمده چسب پهن با چسبندگی و مقاومت بالا + مشاوره رایگان

یکی از موضوعاتی که باعث شده تا فروش عمده چسب پهن در شرکت چسب رز از سایر کارخانجات و شرکت ها همواره رو به افزایش باشد، تولید چسب پهن با چسبندگی و مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف است.

از جمله ویژگی های مهم یک چسب پهن خوب نیز، همین قدرت چسبندگی است.

اما همانطور که در بخش های قبلی هم اشاره کردیم، چسب های پهن دارای انواع مختلفی از چسبندگی ها هستند و به تولید می‌رسند که هر شخص، شرکت و تاجری باید بداند که کدام نوع مطابق نیاز او بوده و نیاز او را به محصولی کاملا مناسب، برطرف می‌سازد.

پس با این وجود، تا زمانی که شما ندانید چسب پهنی که نیاز دارید با چه چسبندگی و میکرونی باید باشد، نمی‌توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

با توجه به این موضوع، برای این که همواره بهترین انتخاب ممکن را در خرید عمده چسب پهن برای بسته بندی کارتن های خود داشته باشید، می‌توانید روی تجربه، تخصص و راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان فروش چسب رز حساب باز کنید تا آنها بهترین محصول متناسب با نیازتان را به شما معرفی نمایند.

این مشاوره به شما کمک می‌کند تا جدا از اینکه یک چسب پهن قوی و مناسب با نیاز خود را تامین می‌کنید، در هزینه های خود هم صرفه جویی کنید.

چرا که اگر بدون مشاوره به بازار فروش عمده چسب پهن مراجعه کنید و درخواست قویترین چسب پهن را به فروشندگان بدهید، ممکن است آنها بهترین چسب پهن موجود در فروشگاه خود را به شما معرفی کنند که تفاوت زیادی با محصولی که مناسب شماست، داشته باشد.

یا شاید آن چسب پهن که به شما معرفی شده، فراتر از میزان چسبندگی چسب پهن مورد نیاز شما بوده که این موضوع هم تنها باعث تراشیدن هزینه‌ی اضافه ای برای شما می‌شود که واقعا نیازی به آن نبوده، و با صرف هزینه ای کمتر می‌توانستید چسبی کاملا منطبق با نیازتان را تامین کنید.

بنابراین حتما روی مشاوره دقیق و تخصصی کارشناسان فروش شرکت چسب رز برای خرید عمده چسب پهن مورد نیاز خود، حساب باز کنید.

(دهپرور) راه های ارتباطی:
شماره تماسشماره تماس: 989124578374+
واتساپواتس‌اپ: کلیک کنید
ارتباط در تلگرامآدرس کانال: @chasbcoIran
پست الکترونیکپست الکترونیکی: info@chasbco.ir

سوالات و نظرات (3 دیدگاه)

  1. سلام روز بخیر. ممکنه قیمت عمده چسب پهن در میکرون های مختلفی که تولید می‌کنید رو برام از طریق ایمیل بفرستید؟

  2. با سلام و خسته نباشید . بنده مغازه خرازی دارم میخواستم از قیمتهاتون مطلع شوم . انواع چسبها را با ذکر مشخصات و درج قیمت عمده میشه برام بفرمایید . میخوام عمده خرید کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا