نوار چسب پهن

4 موضوع مهم در خرید بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن که باید به آن توجه کنید!

ما در این نوشتار در تلاش هستیم شما را با بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن اشاره کنیم و اطلاعاتی را در ارتباط با چسب مخصوص بسته بندی کارتن، چسب کارتن شیشه ای، چسب 5 سانتی کارتن و چسب پهن بسته بندی عمده در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن هستید بهتر است به نکات مختلفی که در ادامه به برخی از آنها میپردازیم، توجه داشته باشید. زیرا چسب هایی که برای کارتن استفاده می شوند ویژگی های منحصر به فردی دارند.

حال این سوال برای بسیاری از افراد به وجود می آید که بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن چه ویژگی هایی دارد؟

چسبی که برای چسباندن کارتن استفاده می شود باید قدرت چسبندگی بالایی داشته باشد. هر چند در انتخاب نوار چسب باید به نکاتی چون جنس کارتن، سایز کارتن، کیفیت چسبندگی نوار چسب پهن و غیره توجه داشته باشید.

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید بهترین چسب پهن برای کارتن با مشاوران ما در مجموعه چسب رز ارتباط برقرار کنید.

بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن چه ویژگی هایی دارد؟
بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن چه ویژگی هایی دارد؟

4 نکته مهم در انتخاب بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن

در کارخانه چسب رز مدل های مختلفی از چسب با کمک بهترین مواد اولیه و استانداردهای روز دنیا تولید می شوند که با قیمتی مناسب در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

برای آن که بتوانید بهترین چسب پهن را برای چسباندن کارتن انتخاب کنید بهتر است به 4 موضوع توجه داشته باشید تا انتخابی ایده ال را تجربه کنید.

4 نکته مهم در انتخاب بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن
4 نکته مهم در انتخاب بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن

1. طول (یارد) چسب پهن

زمانی که به دنبال بهترین چسب پهن برای بسته بندی کارتن هستید، در اولین قدم باید به یارد یا اصطلاحا طول چسب پهن توجه داشته باشید.

معمولات طول نوار چسب 5 سانتی و به طور کلی انواع چسب های پهن، 90، 180، 500 و 1000 یارد بوده و عموما در دسته بندی چسب کریستال و چسب کارتن شیشه ای شفاف به تولید می‌رسند.

چسب های کارتن معمولا نوعی نوار چسب فشاری هستند که می توان با کمک آن ها انواع محصولات را بسته بندی کرد و تولید چسب های پهن در یارد های متنوع به مشتریان کمک میکند با توجه به حجم مصرف خود، اقدام به خرید بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن آن هم متناسب با نیاز خود کرده و در صورتی مصرف بالایی از چسب پهن دارند یاردهای بالاتر را تهیه کنند تا مدام نیازی به تعویض رول چسب در دستگاههای چسب کش خود نداشته باشند.

طول (یارد) چسب پهن
طول (یارد) چسب پهن

2. عرض چسب پهن

نوار چسب پهن به نوار چسبی گفته می شود که عرض های مختلفی داشته و برای خرید بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن باید به عرض آن نیز توجه داشته باشید.

استفاده از چسب های پهن بهترین گزینه برای چسباندن کارتن و بسته بندی آنها به حساب می آیند.

در واقع چسب پهن همان چسب های عریضی است که در عرض های 5 سانتی، 6 سانتی، 7 سانتی و 10 سانتی متر توسط شرکت هایی همچون چسب رز تولید و روانه بازار می شود.

لازم به ذکر است برای آن که در میان مدل های گفته شده چسب پهن بهترین انتخاب را داشته باشید باید به مواردی چون ابعاد کارتن، وزن کارتن، جنس کارتن توجه داشته باشید.

برای نمونه کارتن هایی با جنس لمینه می توانند چسب را به خود بگیرند و آن را پس نزنند. این در حالی است که در برخی موارد کارتن بسته بندی جنس مرغوبی ندارد و حالتی پرزدار دارد که باید برای این کارتن ها از چسب هایی با قدرت چسبندگی بالا استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت تامین عمده مناسبترین چسب برای بسته بندی کارتن نیز می‌توانید همواره از راهنمایی دقیق کارشناسان فروش شرکت چسب رز بهره مند شوید.

عرض چسب پهن
عرض چسب پهن

3. میزان چسبندگی (میکرون)

چسب هایی که برای بسته بندی کارتن استفاده می شوند باید کیفیت بسیار بالایی داشته و مطابق حجم، وزن و ابعاد کارتن شما باشد. در غیر این صورت امکان باز شدن آن ها وجود دارد و می تواند به محتویات داخل بسته بندی آسیب وارد کند.

باید بدانید که نوار چسب های پهن در چسبندگی های مختلفی تولید می‌شوند که از پر کاربرد ترین آن ها می توان به چسب کارتنی 5 سانتی با چسبندگی 40 میکرون اشاره کرد.

ضخامت چسب کارتون را با مقیاس میکرون اندازه گیری می کنند و هر چه میکرون آن بیشتر باشد میزان استحکام و چسبندگی آن بیشتر است.

به طور کلی نیز چسب های پهن به صورت روتین از 30 تا 60 میکرون به تولید می‌رسند.

لازم به ذکر است در صورتی که وزن کارتن بیشتر باشد بهتر است از چسب هایی با میکرون بالا استفاده کنید. برای نمونه برای کارتن های یخچال به دنبال وزن بالا و پرز دار بودن کارتن ها بهتر است برای آن که قدرت چسبندگی این چسب ها کاهش پیدا نکند از چسب هایی با میکرون بالا من جمله چسب پهن 10 سانت 60 میکرون استفاده کنید.

بنابراین توجه داشته باشید که هنگام خرید بهترین چسب پهن برای چسباندن و بسته بندی کارتن حتما مشخصات بسته های خود را به فروشنده بگویید تا بهترین و مناسبترین آنها را به شما معرفی کند.

اما چنانچه به دنبال خرید عمده چسب پهن کارتن هستید، می‌توانید به صورت مستقیم با بزرگترین کارخانه چسب پهن کشور یعنی چسب رز در تماس باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب و اقدام به خرید عمده محصولات از شرکت کنید.

میزان چسبندگی (میکرون)
میزان چسبندگی (میکرون)

4. برند تولید کننده چسب پهن

زمانی که به دنبال بهترین چسب پهن برای بسته بندی کارتن هستید، چه بهتر که از چسب های پهن که در بازار با نام و برند های شناخته شده هستند، کمک بگیرید.

در میان شرکت های تولید کننده که در زمینه تولید و عرضه چسب در داخل کشور فعالیت می کنند می توان به شرکت چسب رز اشاره کرد که توانسته است محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کند.

لازم به ذکر است این شرکت توانسته است بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن را با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید و به دست مشتریان برساند.

این شرکت با تکیه بر دانش فنی خود، استفاده از مواد و متریال اولیه مرغوب و رعایت استانداردهای روز دنیا مدلهای مختلفی از چسب را تولید و به بازار عرضه کند که در میان آن ها چسب کارتن شیشه ای تولید و فروش بالایی را در این شرکت از آن خود کرده است.

برند تولید کننده چسب پهن
برند تولید کننده چسب پهن

معرفی تولید کننده ایرانی بهترین چسب پهن برای چسباندن کارتن

شرکت چسب رز از جمله تولید کنندگان مطرح داخلی است که در زمینه تولید و فروش انواع چسب به صورت تخصصی فعالیت می کند که از پر فروش ترین محصولات این برند تولید کننده می توان به چسب کارتن اشاره کرد که میزان چسبندگی بالایی دارد و این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که نهایت اطمینان خاطر را از بسته بندی بسته های خود داشته باشید.

برای آن که میزان چسبندگی چسب ها بالا باشد باید در روند تولید آن ها از مواد اولیه مرغوب و همچنین استانداردهای روز دنیا استفاده شود که این شرکت همواره کیفیت و تنوع محصولات را در اولویت کار خود قرار داده و مشتریان می‌توانند نوار چسب کارتن مورد نیاز خود را با راهنمایی دقیق و کامل کارشناسان خریداری کنند.

(دهپرور) راه های ارتباطی:
شماره تماسشماره تماس: 989124578374+
واتساپواتس‌اپ: کلیک کنید
ارتباط در تلگرامآدرس کانال: @chasbcoIran
پست الکترونیکپست الکترونیکی: info@chasbco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا