نوار چسب

کارخانه تولید چسب شیشه ای در کشور {خرید مستقیم، ارزان و بدون واسطه}

چسب رز از جمله شرکت های تولید کننده چسب شیشه ای در ایران است که در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بیشتر این شرکت به شما عزیزان بپردازیم، تا چنانچه نیاز به خرید عمده انواع نوار چسب شیشه ای دارید، بتوانید این محصول را در انواع مختلف و با بهترین قیمت و کیفیت به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید.

تولید انواع نوار چسب شیشه ای

نوار چسب های شیشه ای که به وسیله چسب ریزی روی سلفون و طی عملیات و مواداولیه خاص به تولید می‌رسند و به دلیل نیاز های بسیار و گسترده ای که دارند، از نظر طول، عرض و حتی کیفیت و برند انواع مختلفی دارند.

نکته قابل ذکر یکسان بودن مواد اولیه تولید تمام انواع نوار چسب شیشه ای می باشد و اختلاف میان آن ها تنها در طول و عرض و میزان چسبندگی هر یک از محصولات به میان می آید.

همین مسئله است که کیفیت چسب ها را از یکدیگر مجزا میکند و مشتری با وجود تنوع در کیفیت میتواند با صرفه جویی در هزینه خود نوار چسب مورد نیاز خود را خریداری نماید.

همچنین، با وجود تنوع در چسب های شیشه ای است که نوار چسب ها در دسته بندی هایی همچون چسب های تحریر و چسب های پهن قرار می‌گیرند.

بزرگترین کارخانه تولید چسب شیشه ای کشور
بزرگترین کارخانه تولید چسب شیشه ای کشور

بزرگترین کارخانه تولید چسب شیشه ای کشور

اگر به دنبال یک کارخانه تولید چسب شیشه ای هستید، باید بدانید که تعداد تولید کنندگانی که به تولید انواع چسب نواری شیشه ای در ایران می‌پردازند، بسیار محدود و انگشت شمار است و یکی از این شرکت ها، کارخانه چسب رز می‌باشد.

فرآیند تولید و توزیع در این کارخانه تولید چسب نواری شیشه ای، مطابق با استاندارد های روز دنیا در صنعت چسب سازی انجام می شود و در این راه از بهترین نوع مواد اولیه و نیرو های خبره ای در خط تولید کمک گرفته می شود تا آن چه که انتظار می رود حاصل شده و مشتریان رضایت کاملی از کیفیت تولیدات داشته باشند.

پس از اتمام مراحل ساخت، بسته بندی کالا و آماده سازی آن برای ارسال به مشتری با کمک باربری ها آغاز می گردد.

تولید کننده چسب نواری
تولید کننده چسب نواری

تنوع بی نظیر تولید چسب شیشه ای در چسب رز

در کارخانه تخصصی چسب رز، تولید چسب نواری شیشه ای در انواع مختلفی انجام می‌شود که باعث می‌شود تا مشتریان در هنگام خرید عمده چسب نواری و خصوصا خرید عمده چسب پهن با دست بازتری بتوانند محصول مورد نیاز خود را تامین کنند.

چسب های شیشه ای، طول و عرض و وزن های مختلفی دارند که همه‌ی اینها باعث به وجود آمدن تنوعی گسترده و تفاوت در قیمت هر یک از آنها میشود.

به طور کلی تنوع چسب های شیشه ای تولید شده در چسب رز عبارت است از:

  • نوار چسب شیشه ای تحریر 2 سانت
  • نوار چسب پهن 5 سانت، 7 سانت و 10 سانت 90 یارد 30 الی 60 میکرون
  • نوار چسب پهن 5 سانت، 7 سانت و 10 سانت 180 یارد 30 الی 60 میکرون
  • نوار چسب پهن 5 سانت، 7 سانت و 10 سانت 500 یارد 30 الی 60 میکرون
  • نوار چسب پهن 5 سانت، 7 سانت و 10 سانت 1000 یارد 30 الی 60 میکرون
  • نوار چسب های رنگی
  • و …

همچنین امکان چاپ چسب نیز توسط کارخانه چسب رز فراهم شده است که مشتریان در صورت نیاز، می‌توانند طرح خود را روی انواع نوار چسب شیشه ای مورد نظر به چاپ برسانند.

قیمت چسب مشهد
تولید انواع چسب شیشه ای

خرید عمده از تولید کننده نوار چسب شیشه ای

برای خرید عمده از تخصصی ترین تولید کننده چسب نواری کشور یعنی چسب رز، می توانید از طریق شماره تماس و یا آدرس شبکه های اجتماعی که در سایت قید شده، اقدام کنید. این فرآیند توسط کارشناسان بخش فروش کارخانه مدیریت می شود و چنانچه هر سوالی دارید و یا به راهنمایی نیاز دارید میتوانید از طریق همین راه های ارتباطی با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید.

تصاویر، مشخصات و قیمت عمده انواع چسب شیشه ای را هم میتوانید از طریق ارتباط با کارشناسان فروش این کارخانه دریافت نمایید و نسبت به خرید محصول مورد نیاز خود اقدام نمایید.

نکته قابل ذکر این است که برای پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به درخواست های مشتریان محدودیت زمانی وجود ندارد و کارشناسان مربوطه در تمامی ۲۴ ساعت آماده ی خدمات رسانی به خریداران می باشند.

خرید بدون واسطه محصولات از کارخانه چسب شیشه ای چسب رز باعث می شود بهره هایی که هر واسطه پس از فروش کالا به دست می آورد حذف شود و در نتیجه آن محصولی با قیمت بسیار کمتر از بازار به دست مشتریان برسد.

این مزیت، هنگامی که در کنار دیگر خدمات و خرید مستقیم از تولیدی با قیمت کارخانه همراه شود، قطعا تاثیرات بیشتری داشته و برای مشتری رضایت بیشتری به همراه خواهد داشت.

فروش عمده نوار انواع چسب پهن

همکاری مستقیم با کارخانه چسب شیشه ای برای صادرات محصولات

چسب رز به عنوان بزرگترین کارخانه نوار چسب شیشه ای، علاوه بر این که به سراسر ایران خدمات رسانی می کند، برای مشتریان خارج از کشور هم بهترین نوع کالا را با بسته بندی اختصاصی برای ارسال بار آماده می کند. این فرآیند نیز به بهترین نحو توسط کارشناسان صورت میگیرد.

پس اگر قصد صادرات چسب شیشه ای را دارید، با خاطری آسوده می‌توانید از طریق شرکت چسب رز اقدام به تامین مایحتاج خود کنید.

<a href=خرید عمده چسب شیشه ای” class=”wp-image-2396″/>
خرید عمده چسب شیشه ای

تولید کننده نوار چسب شیشه ای با بهترین قیمت

اگر قصد خرید عمده از تولید کننده نوار چسب شیشه ای را دارید، چسب رز تمامی محصولات خود را با بهترین قیمت به بازار عرضه می‌کند که می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را از این شرکت تامین کنید.

در این کارخانه تولیدی، برای قیمت گذاری چسب شیشه ای عمده، تنها هزینه های مستقیم و غیر مستقیم تولید محصولات محاسبه می‌شود و تمام محصولات به قیمت درب کارخانه به فروش میرسند که امری کاملا طبیعی است.

چرا که در این روش خرید، به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط هستید.

بنابر این اگر که نیاز به خرید چسب شیشه ای به صورت عمده و در حجم بالا را دارید، خرید از شرکت چسب رز می تواند برای بسیار به صرفه تر از بازار چسب تهران و هر مکان دیگری باشد.

فروش عمده انواع چسب در یارد های مختلف
فروش عمده انواع چسب در یارد های مختلف

تولید نوار چسب شیشه ای با کیفت بالا

همانطور که در بخش های قبلی عنوان کردیم، کارخانه چسب رز تمام انواع چسب های شیشه ای را به تولید می‌رساند و تلاش کردیم تا برخی از انواع این محصولات را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در کارخانه چسب رز انواع چسب شیشه ای در چسبندگی های مختلف، بالا و قابل قبولی تولید می‌شوند که در زمان خرید می‌توانید نواری چسبی کاملا متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

به این طریق، در هزینه های شخصی، شرکتی و سازمانی خود صرفه جویی بیشتر می‌شود.

اما اگر در انتخاب چسب شیشه ای مناسبی که بتواند نیاز شما را به طور کامل رفع کرده و اطمینان کامل از چسبندگی را به شما بدهد اطلاعات کافی ندارید، نگران نباشید.

چرا که کارشناسان فروش این شرکت تولید کننده چسب شیشه ای، همواره آماده راهنمایی شما عزیزان هستند و به طور دقیق، کامل و تخصصی شما را در زمان خرید راهنمایی خواهند کرد و در ادامه تمامی راه های ارتباطی با شرکت چسب رز را میتوانید مشاهده کنید.

(دهپرور) راه های ارتباطی:
شماره تماسشماره تماس: 989124578374+
واتساپواتس‌اپ: کلیک کنید
ارتباط در تلگرامآدرس کانال: @chasbcoIran
پست الکترونیکپست الکترونیکی: info@chasbco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا