نوار چسب

کارخانه تولید کننده انواع چسب نواری پهن با فروش عمده و مستقیم محصولات

در کارخانه تولید چسب نواری رز انواع چسب ها با کمک بهترین مواد اولیه و استاندارد های روز دنیا ساخته می شوند و با قیمت کارخانه در بازار چسب ایران به فروش می رسند. جهت آشنایی بیشتر با فرآیند تولید و توزیع محصولات در کارخانه چسب رز با ما همراه باشید.

بزرگترین کارخانه تولید چسب نواری

بزرگ ترین کارخانه تولید چسب نواری آن است که در عرضه محصولات تنوع زیادی داشته باشد و یا حتی سفارشات شخصی سازی شده مانند تولید انواع چسب طرحدار را بپذیرد. با این که تولید چسب طرحدار با کیفیت سختی های خاص خود را دارد و کمتر کارخانه ای حاضر به پذیرش این مسئولیت است، اما تولید کننده چسب نواری رز این فرآیند را بر عهده گرفته و در بخشی از فعالیت های روزمره خود قرار می دهد. این شرکت برای چاپ چسب، طرح چسب را در ابتدا بر روی سلفون چسب به اجرا درآورده و پس از آن از همان سمت مرحله چسب ریزی را در پیش می گیرند و بدین طریق بهترین نوع چسب طرحدار را تحویل مشتری خواهد داد.

بزرگترین کارخانه تولید چسب نواری
بزرگترین کارخانه تولید چسب نواری

تولید کننده چسب نواری پهن در یارد های مختلف

با توجه به نیاز بسیاری که کارخانجات به انواع نوار چسب دارند، خرید عمده نوار چسب پهن در یارد های مخلتف که باعث تسریع در فرآیند استفاده و بسته بندی میشود، برای کارنجات و مراکز بسیار حائز اهمیت است.

در کارخانه تولید چسب شیشه ای انواع چسب نواری در یارد های مختلف تولید و عرضه می شوند. این محصولات بر مبنای یارد های مختلف و متریال به کار رفته و نوع کیفیتشان قیمت گذاری شده و بدون هیچ واسطه و از طریق نمایندگی های مختلف سطح شهر و یا مستقیما از کارخانه به دست مشتریان می رسند.

<a href=تولید کننده چسب نواری پهن در یارد های مختلف” class=”wp-image-2217″/>
تولید کننده چسب نواری پهن در یارد های مختلف

فروش عمده انواع چسب پهن شیشه ای، کاغذی و چسب برق

کارخانه تولید چسب نواری رز محصولاتش را به صورت عمده به فروش می رساند یعنی هیچگونه فروش خرده ندارد و مشتریان بایستی تعداد کالای مورد نیاز خود را به میزانی که از طرف شرکت اعلام شده افزایش دهند تا بتوانند از مزایای خرید عمده که قیمت بازار پایین تر است بهره مند شوند. شرکت تولیدی چسب رز نیز این چنین است و تمامی فعالیت های خود را بر پایه فروش عمده به قیمت کارخانه بنا نهاده است.

از محصولاتی که توسط این کارخانه تولید میشوند نوار چسب های پهن شیشه ای کریستال و شفاف، نوار چسب های کاغذی و نوار چسب برق هستند که در تنوع های بسیاری از لحاظ طول، عرض، کیفیت و رنگبندی طراحی و تولید میشوند.

فروش عمده انواع چسب پهن شیشه ای، کاغذی و چسب برق
فروش عمده انواع چسب پهن شیشه ای، کاغذی و چسب برق

فعالترین مرکز پخش چسب به سراسر ایران

عنوان فعال ترین مرکز پخش چسب ایران به شرکتی اختصاص می‌یابد که بتواند در هر زمان و مکانی بدون در نظر گرفتن محدودیت ها به مشتریان خدمات ارائه دهد و به درخواست های آنان رسیدگی کند.

در این زمینه شرکت تولید کننده چسب نواری پهن رز توانسته است از سایر رقبا موفق تر عمل کند و با عملکرد صحیح خود در تولید و عرضه کالاها بیشترین میزان مشتری در سطح کشور را به خود جذب کند.

بنابراین برای خرید چسب از کارخانه می‌توانید با خاطری آسوده از سراسر کشور با چسب رز در ارتباط باشید و از خدمات ارزنده این شرکت بهره مند شوید.

فعالترین مرکز پخش چسب به سراسر ایران
فعالترین مرکز پخش چسب به سراسر ایران

کارخانه تولید چسب شیشه ای و فروش محصولات به قیمت درب کارخانه

قیمت درب کارخانه محصولات به آن مبلغی اشاره دارد که تولید کننده پس از محاسبه مبالغ صرف شده در مرحله تولید کالا برای هر عدد جنس تعیین می کند. هزینه های مستقیم خط تولید و غیر مستقیم مانند دستمزد کارگران، هزینه تهیه مواد اولیه و … از سری مبالغی هستند که معمولا در قیمت گذاری همه تولیدات خصوصا تولید چسب تاثیر گذار هستند.

چنانچه محصولات برند چسب رز را مستقیما از کارخانه تهیه کنید خرید و فروش اجناس به قیمت درب کارخانه محاسبه میشود.

کارخانه تولید چسب شیشه ای و فروش محصولات به قیمت درب کارخانه
کارخانه تولید چسب شیشه ای و فروش محصولات به قیمت درب کارخانه

مقایسه خدمات تولید کنندگان نوار چسب در ایران با چسب رز

شرکت تولیدی چسب رز همواره در تلاش است که خدمات خود را بهبود بخشیده و از تمامی تولید کنندگان نوار چسب در ایران برتر باشد، این برتری زمانی شکل می گیرد که مشتریان در هر حال از خرید خود راضی باشند و این مسئله را به همکاران دیگر اطلاع دهند تا افراد بیشتری از خدمات بهره مند شوند.

خدمات اصلی شرکت چسب رز شامل موارد زیر میباشد:

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت
  • تولید محصولات در تنوع بالا
  • دریافت سفارشات خرید بدون محدودیت از سراسر ایران
  • ارسال و تحویل سریع سفارشات شرکتی به درب مراکز

قیمت چسب 5 سانتی عمده در کارخانه چسب رز

قیمت چسب 5 سانتی عمده با توجه به اینکه چسب ها کیفیت، عرض و طول های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و متناسب با نیاز مشتریان در انواع متفاوت تولید میشوند، متغییر است. از جمله قوی ترین و با کیفیت ترین نوار چسب هایی که توسط کارخانه چسب رز تولید میشوند میتوان به نوار چسب شفاف 60 میکرون اشاره داشت. همچنین ساده ترین محصولی که توسط این کارخانه تولید میشود نوار چسب کریستال 38 میکرون است که طبیعتا قیمت های متفاوتی دارند.

جالب است بدانید هر چه عدد میکرون نوار چسب کمتر باشد نشان از چسبندگی پایین بوده و هرچه عدد میکرون بیشتر باشد نشان از چسبندگی بهتر و قوی تر نوار چسب است.

میکرون نوار چسب هایی که در کارخانه چسب رز تولید میشوند عددهای 33، 36، 38، 40، 45، 48، 50، 52 و 60 هستند که در دو نوع شفاف و کریستال تولید میشوند. کارشناسان فروش چسب رز جهت انتخاب و خرید بهترین نوع نوار چسب عمده متناسب با نیاز شما همواره و در هر زمانی آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما هستند.

فروش این محصول در کارخانه تولید چسب نواری رز بیشتر از آن چه که انتظار می رود انجام می گیرد، گاها علت این افزایش فروش و مشتری، پذیرش سفارشات چسب طرحدار خواهد بود.

قیمت چسب 5 سانتی عمده در کارخانه چسب رز
قیمت چسب 5 سانتی عمده در کارخانه چسب رز

چسب رز برترین مرکز آنلاین پخش چسب در کشور

دلیل شناخته شدن شرکت چسب رز به عنوان بهترین مرکز پخش چسب آنلاین در سطح کشور در نظر گرفتن استاندارد های روز در تولید کالا و و در پیش گرفتن فرآیند عرضه کالا مطابق با قوانین و مقررات خاص فروشگاه های آنلاین می باشد.

فرآیند توزیع کالا به صورت آنلاین توسط شرکت پخش رز به شرح زیر می باشد:

  • ارسال سریع
  • عدم تعیین محدودیت برای ثبت سفارش
  • امکان دریافت قیمت های به روز کالا ها
  • و…
چسب رز برترین مرکز آنلاین پخش چسب در کشور
چسب رز برترین مرکز آنلاین پخش چسب در کشور

کارخانه تولید چسب نواری و توزیع مستقیم با حذف واسطه ها

در خرید عمده چسب مورد نیاز به طور مستقیم از کارخانه ، واسطه های فروش و دلالان از میان برداشته می شوند و همین مسئله موجب کاهش چشمگیر قیمت ها می شود. چنانچه واسطه ای در میان نباشد و خرید هم به صورت عمده و با قیمت کارخانه انجام گیرد، انتظار می رود فروش مجدد آن توسط عمده فروش انواع چسب با سود نسبتا بهتری انجام شود و مصرف کننده نیز رضایت بیشتری از خرید کالای با کیفیت و با قیمت منصفانه داشته باشد.

جنبه اقتصادی و عمومی پخش چسب توسط کارخانه تولید کننده

عموم مردم در هر جایی از دنیا و ایران که ساکن باشند به دنبال خریدی به صرفه و ارزان و دریافت محصولی با کیفیت در ازای پرداخت وجه هستند و این موضوع ریشه در ذات آن ها دارد.

بنابر این کارخانه تولید کننده چسب نواری رز در تلاش است با در اولویت قرار دادن این دو خواسته عموم مردم هدفی بزرگتر برای خود تعیین کند که آن هم کمکی هر چند کوچک به بهبود وضع اقتصادی کشور و شهروندان می باشد. شاید عرضه کالای با کیفیت و با قیمت کارخانه به تنهایی نتواند در این مسیر موثر واقع شود اما همین که در بهبود جنبه اقتصادی و عمومی کشور سهیم باشد بسیار خوش آیند است.

مزایای خرید مستقیم از کارخانه تولید چسب نواری

از سری مزیت های خرید مستقیم از کارخانه تولید چسب نواری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حذف واسطه ها
  • تسریع در فرآیند ارسال
  • امکان سفارش آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز
  • پاسخگویی فوری توسط کارشناسان + مشاوره رایگان در انتخاب و خرید
  • امکان دریافت قیمت های به روز محصولت
  • خدمات پس از فروش کالا
  • و…

تولید کننده و عمده فروش انواع چسب

در کارخانه چسب رز علاوه بر تولیداتی که توسط این کارخانه انجام میشود، جذب مشتری و فروش عمده و مستقیم انواع چسب نیز به صورت مستقیم توسط کارخانه انجام میشود و از این نظر به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان و عمده فروش چسب در ایران شناخته می شود. زیرا همواره فعالیت های خود را بر پایه ی بدست آوردن رضایت مشتری قرار داده و این هدف را در کنار اهداف دیگری از جمله سود آوری، جلوگیری از نوسان قیمت این نوع محصول، کمک به کشور از جنبه اقتصادی و… دنبال می کند.

تولید کننده و عمده فروش انواع چسب
تولید کننده و عمده فروش انواع چسب

خرید عمده چسب از کارخانه توسط شرکت ها و اداره جات چه میزان در هزینه ها صرفه جویی خواهد کرد؟

با خرید عمده و به طور مستقیم از تولید کننده چسب نواری تا حدود زیادی در هزینه های پرداختی برای تهیه یک نوع کالای خاص صرفه جویی می شود، زیرا:

  • ارسال بار توسط باربری انجام میشود که در زمانی سریع و با هزینه ای بهتر نسبت به سایر روش ها سفارش به دست مشتریان میرسد.
  • فروش کالا به قیمت کارخانه انجام می گیرد.
  • واسطه های فروش حذف می شوند.
  • نیازی به حضور در محل نمی باشد؛ و همین موجب به کاهش هزینه رفت و آمد و صرفه جویی در زمان خواهد شد.
خرید عمده چسب از کارخانه توسط شرکت ها و اداره جات چه میزان در هزینه ها صرفه جویی خواهد کرد؟
خرید عمده چسب از کارخانه توسط شرکت ها و اداره جات

قیمت چسب 5 سانتی عمده جهت خرید برای مصارف اداری، تجاری و شرکتی

قیمت چسب 5 سانتی عمده برای فروش به اداره ها، واحد های تجاری و شرکت های خدماتی با لحاظ کردن بهترین شرایط در نظر گرفته شده است تا آنان بتوانند با پرداخت کمترین هزینه بیشترین بهره را از کارایی بالا و چسبندگی فوق العاده محصول ببرند.

از آن جایی که کارایی چسب 5 سانتی بیشتر در زمینه بسته بندی کالاها در فعالیت های بسته بندی کارخانجات، باربری و انبار داری می باشد چنانچه کیفیت تولیدات کاهش یابد یا متناسب با نیاز مشتری نباشد، عملا کاربرد آن بی فایده بوده و پرداخت هر وجهی بابت خرید نشان دهنده زیان کامل است. به همین دلیل گفته می شود در فروش محصولات عمده به شرکت ها بایستی قیمت گذاری محصول، با کیفیت تولید، ارتباط مستقیم داشته باشد.

همچنین وجود کارشناسان خبره ای که بتوانند مشتریان را در خریدی بهتر و انتخاب محصول مورد نیازشان یاری کنند نیز یکی از موارد مهم و ضروری است که چسب رز با در نظر گرفتن این مسئله همواره جهت پاسخگویی و مشاوره به مشتریان آمادگی دارد.

چگونه با بهترین قیمت چسب 5 سانتی عمده خریداری کنیم؟

بهترین قیمت چسب 5 سانتی عمده زمانی شکل می گیرد که تمامی استاندارد های تولید کالای با کیفیت در مرحله ساخت آن رعایت شده باشد و از مواد اولیه مرغوب در این مسیر استفاده گردد. پس از آن قیمت گذاری به نحوی انجام گیرد که در بازار چسب ایران بهترین مقدار را از آن خود کند. به این صورت نه تنها برای مشتری مربوطه خرید معقولانه تر به حساب می آید بلکه به نحوی باعث تبلیغ غیر مستقیم برای جذب مشتری محسوب می شود.

خرید عمده چسب 5 سانتی به قیمت درب کارخانه
خرید عمده چسب 5 سانتی به قیمت درب کارخانه

فروش عمده چسب پهن و خرید محصولات از کارخانه به قیمت تولید

قیمت تولید همان مبلغی است که درست پس از اتمام مراحل تولید برای کالاها تعیین می گردد.

این قیمت گذاری نیاز به بررسی زیاد وضعیت بازار رقابتی، محاسبات حسابرسی و… دارد که در شرکت تولیدی چسب رز برای فروش عمده چسب پهن تمامی این مراحل با دقت طی شده و مبلغی متناسب با بودجه خریداران برای این دسته از کالاها تعیین می گردد بطوری که چسب رز قیمت محصولات را با شعار خرید نوار چسب به قیمت تولید تضمین میکند.

کارخانه تولید چسب نواری و بازار اینترنتی خرید و فروش انواع چسب

معمولا اکثر کارخانه های تولید چسب نواری و حتی واسطه های فروش در بستر اینترنت فروشگاه های بزرگی را راه اندازی کرده اند که بازار پر رقابتی را ایجاد کرده است.

شرکت پخش چسب رز در تلاش بوده با تولید انواع چسب و تعیین قیمت رقابتی از رقبا پیشی گرفته و به شناخت سراسری در سطح کشور برسد. موفقیت در این مسیر نیازمند اعتماد مشتریان، حمایت جمعی آنان و از طرفی ارتباط دو جانبه و جلب اعتماد آنان از سمت فروشنده دارد که در صورت موفقیت هر چه بیشتر این کارخانه و با توجه به سیاست های جدیدی که در پیش گرفته شده، شرایط بهتری حاکم بازار چسب میشود.

برتری خرید از عمده فروش انواع چسب چیست؟

خرید از عمده فروشی به نسبت خرید از فروشگاه های سطح شهر مزایای بیشتری دارد زیرا دیگر مجبور به پرداخت سود افزایشی متعلق به فروشنده نخواهید بود، و نهایتا با یک بار پرداخت هزینه ارسال یا رفت و آمد تا مدت ها از خرید مجدد بی نیاز خواهید بود که در خرید عمده محصولات از چسب رز حتی نیازی به رفت و آمد و مراجعه با کارخانه نیست و مشتریان میتوانند نسبت به خرید محصولات به صورت تلفنی یا از طریق شبکه های اجتماعی و راه های ارتباطی موجود با کارشناسان ارتباط بگیرند و سفارش خود را ثبت نمایند.

همچنین در صورت خرید غیر حضوری از چسب رز امکان دریافت کاتالوگ محصولات وجود دارد که امکان مقایسه هر نوع کالا را با توجه به کیفیت و قیمت میتوانید سریعتر بررسی کنید و به این شکل انتظارات تمامی مشتریان در انتخاب و خرید برآورده می شود.

خرید از عمده فروش انواع چسب
خرید از عمده فروش انواع چسب

راه های ارتباطی با کارخانه تولید چسب نواری

برای ارتباط با کارشناسان بخش توزیع کالا می توانید به روش های مختلفی که در سایت ذکر شده اند عمل کنید؛ این روش ها شامل موارد زیر میشود:

  • ایمیل به کارشناسان فروش وب سایت
  • تماس تلفنی با شرکت
  • ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما به طور مستقیم
  • شبکه های اجتماعی متصل به شماره تلفن یا ID ثبت شده

نحوه خرید از کارخانه تولید چسب نواری

برای خرید آنلاین از کارخانه تولید چسب نواری بایستی به وب سایت رسمی شرکت چسب رز مراجعه کنید و پس از بررسی قیمت ها و انتخاب محصول مورد نظر با ارسال اطلاعات خود به کارشناسان، نسبت به نهایی کردن سفارشات اقدام نمایید. هرچند که برای عموم افراد در سراسر ایران امکان خرید به صورت حضوری از طریق مراجعه به کارخانه وجود دارد، اما خرید آنلاین در این روز ها که فعالیت های سنتی جای خود را به الکترونیکی شدن کار ها داده اند؛ به شکلی منطقی تری به حساب می آید و دشواری های موجود در مراجعه حضوری، اتلاف وقت و … را حذف میکند.

(دهپرور) راه های ارتباطی:
شماره تماسشماره تماس: 989124578374+
واتساپواتس‌اپ: کلیک کنید
ارتباط در تلگرامآدرس کانال: @chasbcoIran
پست الکترونیکپست الکترونیکی: info@chasbco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا