نوار چسب پهن

شرکت تولید کننده چسب 5 سانتی + عکس محصولات و چاپ اختصاصی

اگر به دنبال یک تولید کننده نوار چسب 5 سانتی در کشور هستید، در این مقاله میخواهیم یکی از تولید کنندگان برتر این نوع نوار چسب پهن را به شما معرفی کنیم.

تولید کننده که امکان سفارشی سازی و چاپ چسب با طرح و لوگوی مورد نظر مشتریان را فراهم سازی کرده و با بهترین کیفیت و قیمت ممکن می‌توانید انواع نوار چسب پهن 5 سانت را به صورت عمده در کنار خدمات خاص و ویژه ای که در ادامه به آنها میپردازیم، خریداری کنید.

بزرگترین شرکت تولید کننده چسب 5 سانتی کشور

چسب شیشه ای، نوعی نوار چسب می‌باشد که در طی فرآیند تولید آن در یک کارخانه تولید چسب شیشه ای، مواد چسبنده ای را بر روی برش هایی از جنس سلفون، رول های کاغذی یا فومی پوشش دهی می کنند.

این نوع از چسب ها برای کاربردهای سطحی و ابتدایی مورد استفاده قرار می گیرند که البته نوع دیگری از چسب های شیشه ای که به چسب شفاف معروف هستند، کاربردهای بسیاری در زمینه های صنعتی و غیر صنعتی دارند.

طی سال های اخیر چسب های پهن با عرض پنج سانتی توسط کارخانه های مختلف تولید شده اند و یکی از کارخانه هایی که تولید این‌گونه چسب ها را با کیفیتی عالی انجام می دهد، کارخانه چسب رز می باشد.

چسب رز به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده چسب 5 سانتی کشور با تولید چسب های متنوع و با کیفیت همواره مشتریان خود را راضی نگه می دارد. این کمپانی با توجه به تولید و همچنین فروش گسترده چسب پهن عمده به صورت سراسری، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت ها در این زمینه شناخته می شود. از دیگر محصولات کمپانی تولید کننده چسب 5 سانتی شامل موارد زیر می شود:

  • چسب های مخصوص کارتن در ابعاد 5 سانتی و یارد های متفاوت
  • انواع چسب چسب کاغذی
  • چسب های شیشه ای
  • چسب های نواری در ابعاد 5 سانتی و…
  • نوار چسب های مخصوص برق کاری

این ها تمام محصولاتی هستند که توسط کارخانه چسب رز تولید میشوند. در ادامه با دیگر خصوصیات این شرکت تولید کننده چسب بیشتر آشنا خواهید شد.

<a href=پخش عمده چسب شیشه ای در مشهد” class=”wp-image-2338″/>

خرید عمده از شرکت تولید کننده چسب 5 سانتی

خرید عمده از یک شرکت تولیدکننده چسب 5 سانتی و خصوصا چسب رز، با توجه به تنوع و قیمت گذاری خاص خود برای مشتریان بسیار به صرفه تر از خرید از بازار خواهد بود.

خرده فروشان و عمده فروشی های چسب معمولا جزء خریداران همیشگی این شرکت تولیدکننده می باشند.

شرکت چسب رز با داشتن خط تولید چسب 5 سانتی، به عنوان یک تولیدکننده و عمده فروش چسب 5 سانتی و انواع دیگر چسب ها در سطح کشور شناخته می شود.

خرید عمده آن هم به صورت آنلاین از کارخانه چسب رز مزایای بسیاری به دنبال دارد که برخی از آنها را در ادامه شرح داده ایم:

  • با خرید عمده از چسب رز ، می توانید مایحتاج خود را با بهترین قیمت تامین کنید.
  • امکان غیر حضوری که به صورت آنلاین انجام میشود و در اتلاف زمان و هزینه های رفت و آمد جلوگیری میکند.
  • عدم مواجهه با واسطه ها که در افزایش قیمت محصولات نقش دارند.
  • و …

شرکت چسب رز برای جذب مشتریان بیشتر اقدام به فروش محصولات، بدون محدودیت مکانی و با قیمت کاملا اقتصادی در تمام نقاط کشور نموده است.

می توان گفت که برترین تولید کننده چسب پنج سانتی، تولید کننده ای است که قیمت کالاهای خود را طوری تنظیم کند که متناسب با کیفیت آن کالا باشد و تلاش خود را برای تولید محصولی با کیفیت به کار ببندد.

هموطنانی که ساکن شهرستان هستند، می توانند از طریق سایت چسب رز و راه های ارتباطی درج شده در این سایت با کارشناسان بخش فروش ارتباط گرفته و سفارشات خود را به راحتی انجام دهند.

کارخانه تولید چسب شیشه ای

شرکت تولید کننده چسب 5 سانتی و فروش عمده به صورت آنلاین

در توضیحات قبلی، شما را با مزایای خرید عمده چسب 5 سانتی از شرکت چسب رز اشاره کردیم. اما این شرکت تولیدکننده چسب 5 سانتی، با راه اندازی امکان خرید به صورت آنلاین، روش خرید را برای مشتریان سراسر کشور آسانتر کرده است.

با خرید آنلاین محصولات یا خدمات به صورت مستقیم از شرکت، یک مشتری می تواند با صرف حداقل هزینه، اقدام به تامین عمده انواع نوار چسب کرده و با حذف واسطه های فروش، هزینه های اضافی را نیز در خرید خود کاهش دهد و امکان تامین محصولات از سراسر کشور را داشته باشد.

به طور کلی می توان گفت که خرید عمده به صورت اینترنتی و تلفنی باعث رفع نیاز مشتریان بیشتری از سراسر کشور شده و برای تولیدکنندگان و مشتریان سود آورد خواهد بود. چرا که در کاهش هزینه های دو طرف معامله بسیار موثر خواهد بود.

شرکت چسب رز به عنوان تولید کننده چسب 5 سانتی، توانسته با به کارگیری موارد یاد شده در سطح کشور بسیار موفق عمل کند و یکی از برترین کارخانجات و بزرگترین سایت های فروش عمده چسب از کارخانه شناخته میشود.

کارخانه تولید چسب شیشه ای
کارخانه تولید چسب شیشه ای

خرید بدون واسطه چسب 5 سانتی از شرکت تولید کننده

واسطه ها همواره نقش مهمی در بالا رفتن قیمت یک محصول دارند، به همین خاطر برخی از شرکت های تولیدکننده همواره در تلاش هستند تا با حذف واسطه ها محصولات خود را به صورت مستقیم به دست مشتریان رسانده و مناسب ترین قیمت ممکن را برای آن ها در نظر بگیرند.

کارخانه چسب رز نیز به عنوان شرکت تولید کننده چسب 5 سانتی با فروش مستقیم محصولات به مشتریان، می تواند بدون وجود هر گونه واسطه ای با آن ها ارتباط گرفته و همواره برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خدمات خاصی را در نظر میگیرد. در نهایت می توان گفت که قیمت چسب 5 سانتی عمده نیز در صورت خرید بدون واسطه بسیار پایین تر از حالت خرید محصول با واسطه می باشد.

پخش عمده چسب 5 سانتی در سراسر کشور به قیمت درب کارخانه در انواع شفاف و کریستال

چسب های پنج سانتی توسط تولید کننده های مختلفی در کشور تولید می شوند. اما در این میان قیمت چسب 5 سانتی کریستال و شفاف که توسط کارخانه چسب رز به مشتریان عزیز عرضه می گردد، کاملا متناسب و با کیفیت کالا بوده است.

چسب رز عرضه محصولاتش را به صورت سراسری در کشور و به قیمت درب کارخانه عرضه می‌کند.

در فروش نوار چسب به قیمت درب کارخانه، تمام واسطه ها از بین رفته و بهترین قیمت ممکن برای این محصولات توسط مرکز پخش چسب تعیین شده است.

مشتریان با خرید مستقیم از این تولید کننده نوار چسب 5 سانتی، قادر خواهند بود انواع چسب پهن کریستال و شفاف را با مناسب ترین قیمت، این محصولات را خریداری کنند.

چسب های پنج سانت کریستال و شفاف از چسبندگی خوبی برخوردار بوده و برای بسته بندی کارتن ها مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل تولید این نوع چسب ها یکی از دغدغه های شرکت تولیدی چسب رز به شمار می آید.

چسب 5 سانتی تبلیغاتی

چاپ اختصاصی لوگو بر روی چسب 5 سانتی توسط شرکت تولید کننده

شرکت تولیدکننده چسب 5 سانتی، با تولید چسب های دارای لوگوی مخصوص به یک برند تجاری، توانسته در زمینه تولید چسب 5 سانتی تبلیغاتی بسیار موفق عمل نماید. چسب های پهن تبلیغاتی معمولا برای بسته بندی کارتن ها و محصولات تولید شده توسط تولیدکنندگان مختلف استفاده می شوند. این چسب ها می توانند بخاطر داشتن نام و نماد یک کمپانی، باعث معرفی غیر مستقیم آن به دیگران می شود و زیبایی خاصی را با توجه به نوع چاپ به بسته بندی ها میدهد.

زمانی که خریداران یک محصول در کنار خدماتی که دریافت میکنند از بسته بندی عالی سفارش خود نیز رضایت داشته باشند، باعث می شود به جمع مشتریان وفادار آن برند اضافه شوند و در نتیجه می توان گفت نقش چسب های تبلیغاتی در معرفی و محبوبیت یک محصول، بسیار پر رنگ است. هم اکنون برندهای بسیاری مشغول به فعالیت هستند که از تولید چسب کارتن دارای چاپ تبلیغاتی استفاده میکنند.

از بزرگترین برند های آشنا که نوار چسب های مورد نیاز خود را با چاپ اختصاصی به همراه لوگو خریداری و استفاده میکنند میتوان به فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا، صنایع غذایی نادی، شرکت ایرانول، سای تک، شام شام، کلوچه نادری و بسیاری از دیگر برند ها و شرکت های مطرح اشاره داشت.

چاپ اختصاصی لوگو بر روی چسب 5 سانتی توسط شرکت تولید کننده
چاپ اختصاصی لوگو بر روی چسب 5 سانتی توسط شرکت تولید کننده

فروش عمده انواع چسب 5 سانتی در یارد های مختلف به مراکز توزیع استان ها

در کارخانه نوار چسب 5 سانتی چسب رز، انواع چسب پنج سانتی در یاردهای 90، 180 و 500 تولید و عرضه می شود. یارد یک چسب در واقع مقدار طول آن می باشد و هرچه یارد بیشتر باشد، طبیعتا طول نوار چسب نیز بیشتر می شود.

خریداران معمولا با توجه به میزان استفاده خود و کاربردی که از چسب توقع دارند، انتخاب می کنند که چه نوع نوار چسبی را در چه مقدار یاردی خریداری کنند.

<a href=تولید کننده چسب نواری پهن در یارد های مختلف” class=”wp-image-2217″/>

این تولیدکننده به دلیل شرایط فروش خاص خود و عرضه محصولات با قیمت مناسب، باعث جلب رضایت مشتریانش شده و همواره محصولات را به عمده فروشی های مختلف در سراسر کشور ارائه می کند.

چسب های پنج سانتی 90، 180 و 500 یارد دارای کاربردهای مختلفی می‌باشند و به وسیله‌ی مجهزترین دستگاههای چسب پهن، در کارخانه چسب رز تولید می شوند.

شرکت چسب رز به عنوان تولید کننده چسب پنج سانتی سال های متمادی است که در زمینه‌ی تولید و پخش مستقیم انواع چسب های صنعتی و غیر صنعتی فعالیت دارد و شما می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان فروش چسب رز، از تمامی خدمات ما بهره مند شوید.

(دهپرور) راه های ارتباطی:
شماره تماسشماره تماس: 989124578374+
واتساپواتس‌اپ: کلیک کنید
ارتباط در تلگرامآدرس کانال: @chasbcoIran
پست الکترونیکپست الکترونیکی: info@chasbco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا