چسب برق (لنت برق)

تولید کننده چسب برق در ایران کیست؟ + شماره تماس شرکت

برترین تولید کننده چسب برق در ایران شرکت چسب رز است. این شرکت با تولید محصولات با کیفیت و متنوع و همچنین ارسال مستقیم بار به سراسر کشور با حذف واسطه ها، توانسته است نیاز بسیاری از افراد در هر کجای کشور را که به این نوع نوار چسب آن هم به صورت عمده نیازمند هستند را در سراسر کشور برطرف کند.

با سابقه ترین شرکت تولید کننده نوار چسب برق کشور

یکی از سابقه دار ترین شرکت تولید کننده نوار چسب برق در کشور شرکت چسب رز است. این شرکت در خط تولید نوار چسب برق از بهترین مواد اولیه با دستگاه های مدرن و حتی کارگران خبره و کاربلد استفاده می کند تا بتواند با توجه به نیاز مشتری کالای با کیفیت و متنوعی را در اختیارشان قرار دهد. همچنین این شرکت در تعیین قیمت محصولات حساسیت بالایی به خرج می دهد تا آنچه که مشتری انتظار دارد حاصل شود.

تولید چسب برق
تولید چسب برق

بزرگترین تولید کننده چسب برق ایران

در ایران شرکت چسب رز با تولید محصولات متنوع و با کیفیت به عنوان بزرگترین تولید کننده چسب برق شناخته می شود. تولید رول چسب برق در این مرکز پس از طی مراحل خاص آغاز می گردد.

پس از پایان مراحل ساخت و ساز، این شرکت با عرضه سراسری کالاها در ایران و کشور های همسایه به شناخت گسترده ای توسط ایرانیان و حتی کسانی که به محصولات این کارخانه را به کشور های همسایه صادرات میکنند، رسیده است.

در بزرگترین کارخانه تولید چسب نواری در ایران یعنی چسب رز، چسب برق با چسبندگی عالی و رنگبندی گوناگون تولید می شوند. این شرکت برای آن که بتواند در سطح کشور شناخته شود، روش های مدرنی برای ارسال و سفارش کالا توسط مشتری انتخاب کرده است.

مشتریان می توانند به صورت اینترنتی و تلفنی ویژگی های فنی محصول، قیمت و دیگر اطلاعات را بررسی کنند و از طریق تماس با کارشناسان فروش، سفارش کالا را به ثبت برسانند.

فرآیند ارسال، توسط باربری ها و با بسته بندی دقیق بار انجام می پذیرد که آن هم به دلیل این است که تنها سفارشات عمده با حجم زیاد توسط این مرکز پذیرفته می شود.

خرید عمده و بدون واسطه نوار چسب برق توسط تولید کننده

چگونه یک خرید راحت و ارزان را بدون وجود بنگاه های فروش تجربه نماییم؟!

شرکت چسب رز با بررسی دقیق تمامی جوانب خرید و فروش محصولات توانسته است از آغاز فعالیت تجاری خود تا به امروز تمامی واسطه ها را از میان برداشته و خرید به صرفه ای را برای مشتریان ایجاد کند. زیرا واسطه ها با افزایش قیمت کالاها به دنبال کسب سود هستند و با این عملکرد بیشترین تاثیر را در ایجاد نوسان قیمت محصولات در بازار دارند.

با این که دولت به صورت مداوم سقف قیمت و یا کف قیمت را در نمودار های فروش تعیین می کند، اما بسیاری از فروشندگان متخلف با دور زدن کنترل های حاکم در کشور همواره در تلاش اند تا قیمت محصولات من جمله قیمت عمده چسب برق و قیمت عمده چسب پهن و … را دچار نوسان کنند.

<a href=فروش عمده چسب برق به قیمت کارخانه” class=”wp-image-2584″/>

تولید کننده انواع رول چسب برق

برای آن که در کارخانه چسب برق محصولات تولید کننده در سریع ترین زمان به فروش برسد لازم است کیفیت عالی داشته باشند و همچنین تنوع محصول از نظر رنگ بندی و کیفیت مطابق با سفارشات مشتریان تولید گردد. زمانی که تمامی این شرایط رعایت گردد جای نگرانی و نارضایتی وجود نخواهد داشت و معاملات به رونق بسیاری می رسد.

<a href=فروش عمده چسب برق” class=”wp-image-1815″/>

مرکز تولید و فروش آنلاین انواع چسب برق

فروش عمده نوار چسب برق به صورت آنلاین برای دو طرف معامله مزایای بسیاری به دنبال دارد که در نهایت رضایت طرفین حاصل می گردد

این مزایا به شرح زیر می باشند:

  • مشتری فرصت بیشتری برای انجام دادن به دیگر کارهای خود خواهد داشت و در اتلاف وقت خود جلوگیری خواهد کرد.
  • مشتری دیگر نیازی به پرداخت هزینه رفت و آمد برای خرید انواع چسب ندارد.
  • مشتری زمان بیشتری برای تصمیم گیری و انتخاب در اختیار دارد.
  • ارسال بار سریع تر از آن چه که انتظار می رود انجام خواهد گرفت.
  • و بسیاری از موارد دیگر
مرکز تولید و فروش آنلاین انواع چسب برق
مرکز تولید و فروش آنلاین انواع چسب برق

فروش عمده نوار چسب برق توسط تولیدی به قیمت درب کارخانه

فروش با پایین ترین قیمت چسب در بازار برای مشتریان بسیار خوشایند تر از فروش با سود زیاد و قیمت بالا است. اما بسیاری از عمده فروشی های سطح شهر این مسئله را رعایت نمی کنند که البته تا حدودی هم منطقی بوده چون برند، کیفیت نوع محصول (وارداتی، تولید داخل) و خرید از واسطه ها که بسیاری از آنها محصولات مورد نیاز را از واسطه ها خریداری می کنند، در تعیین قیمت محصولات بسیار حائز اهمیت هستند.

اما در کارخانه تولید چسب برق (چسب رز) به منظور رفع این مشکلات تمامی بار های سفارشی مشتریان از درب کارخانه تحویل باربری شده و در محل از پیش تعیین شده تحویل داده می شود. در این روش با خیالی آسوده تر از بابت عدم وجود واسطه و قیمت محصولات میتوانید محصولات مورد نیاز خود را تامین کنید.

فروش عمده چسب برق به قیمت درب کارخانه کمک می کند که خریدار تنها هزینه های شکل گرفته در روند تولید را پرداخت نماید، بدون آن که متحمل به پرداخت وجه بیشتری شود.

در این راستا لازم است بدانید که فروشگاه های سراسر کشور برای فروش جزئی محصولات هزینه ای غیر قابل باور پس از چندین بار دست به دست شدن کالا توسط واسطه ها در نظر گرفته می شود، این مسئله افراد را در خرید گمراه و سرخورده تر میکند.

در صورتی که در چسب رز فروش چسب برق به قیمت عمده و با قیمت درب کارخانه می‌باشد که در میان خریدار و کارخانه هیچ واسطه ای وجود ندارد.

فروش عمده چسب برق به قیمت کارخانه

قیمت عمده نوار چسب برق در کارخانه چسب رز

در کارخانه چسب رز برای تعیین قیمت عمده نوار چسب تمام هزینه های جانبی، دستمزد کارگران، هزینه متریال به کار رفته در فرآیند تولید و… محاسبه می گردد و در نهایت مبلغی منصفانه با آنچه که مشتری انتظار دارد تعیین می گردد. درست اگر واسطه ها نباشند جایی برای تخفیفات وجود ندارد چون فروش محصولات در چسب رز به قیمت درب کارخانه بوده و چسب رز پایین ترین قیمت را برای هر عدد جنس در نظر گرفته است.

(دهپرور) راه های ارتباطی:
شماره تماسشماره تماس: 989124578374+
واتساپواتس‌اپ: کلیک کنید
ارتباط در تلگرامآدرس کانال: @chasbcoIran
پست الکترونیکپست الکترونیکی: info@chasbco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا