نوار چسب پهن

تولید کننده چسب کارتن با چسبندگی بالا و قوی

شرکت چسب رز تولید کننده چسب کارتن و انواع مختلف چسب های نواری پهن می باشد. این شرکت در زمینه تولید چسب از فناوری های روز دنیا استفاده کرده و محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار می باشند که در ادامه می خواهیم برخی از محصولات و خدمات این شرکت را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با چسب کارتن و انواع آن

افراد و شرکت ها معمولا برای بسته بندی های کارتنی خود به نوعی چسب های نواری پهن که به دلیل رایج بودن استفاده از آن در بسته بندی به آنها چسب کارتن نیز گفته میشود، استفاده میکنند.

با توجه به این موضوع، باید بدانید که چسب های بسته بندی کارتنی دارای انواع مختلفی هستند که در خرید و تهیه آنها باید در رابطه با آن اطلاعاتی کافی داشته باشید.

در تهیه چسب بسته بندی، ابتدا باید نوع کارتن، ابعاد و وزن آنها را بدانید. چرا که دانستن این موارد باعث میشود تا بهترین چسب بسته بندی کارتن را به درستی انتخاب کنید. چون چسب های بسته بندی کارتن دارای کیفیت و میزان چسبندگی های متفاوتی بوده، و در صورتیکه ابعاد و وزن کارتن با نوع چسب همخوانی نداشته باشد حتما موجب نارضایتی شما در خرید میگردد.

معمولا میزان چسبندگی چسب های بسته بندی را نیز با اعدادی نظیر 33 الی 65 میکرون تعیین میکنند که تمامی این چسبها با میزان چسبندگی های متنوع در شرکت چسب رز به تولید می‌رسد.

همچنین در صورتی که نمیدانید اقدام به خرید چه نوع چسبی کنید، نگران نباشید! چرا که با وجود کارشناسان شرکت چسب رز همواره میتوانید از راهنمایی های آنان در خصوص تهیه بهترین چسب پهن کارتن به صورت عمده بهره مند شوید.

آشنایی با چسب کارتن و انواع آن
آشنایی با چسب کارتن و انواع آن

تولید کننده چسب کارتن نواری

چسب رز یکی از تولید کنندگان انواع چسب در ایران است که با خط تولید چسب نواری بسیار فعال خود، انواع مختلفی از چسب های نواری را متناسب هر نیاز و برای استفاده هر شخص و اداره ای من جمله چسب کارتن نواری را تولید می کند.

تولید چسب نواری طرح دار نیز از جمله خدمات قابل ارائه به مشتریان توسط شرکت است. باید بگوییم که چسب های نواری طرح دار یکی از بهترین راه های تبلیغاتی برای کسب و کار های مختلف می باشد. در صورتی که به دنبال تهیه چسب بسته بندی پهن هستید، میتوانید در کنار آن لوگو یا طرح مورد نظر خود را نیز بر روی چسب ها و از طریق کارخانه چسب رز به چاپ برسانید.

در صورتی که می خواهید یک روش خاص برای تبلیغ حرفه خود داشته باشید پیشنهاد ما به شما خرید و سفارش نوار چسب تبلیغاتی شرکت چسب رز است.

از آن جایی که شرکت چسب رز محصولات بسیار با کیفتی تولید می کند، چسب های کارتن نواری آن مناسب ترین چسب برای بسته بندی کارتن ها و بسته ها می باشد و اگر شما از این محصول برای بسته بندی کارتن های خود استفاده کنید می توانید از امنیت بسته های خود اطمینان کامل داشته باشید.

تولید کننده چسب کارتن نواری

چسب کارتن پهن و یارد های متفاوت آن

چسب های نواری در شرکت چسب رز تنوع زیادی دارند.

در این شرکت چسب های کارتن در یارد های مختلفی برای کاربرد های متفاوت تولید می شوند؛ به عنوان مثال چسب های زیر، برخی از چسب های تولید شده توسط شرکت چسب رز هستند:

  • چسب های نواری 500 یاردی
  • 180 یاردی
  • 90 یاردی
  • چسب های نواری تحریر
  • و …

شرکت چسب رز در زمینه کیفیت با بزرگترین کارخانه های تولید کننده چسب پهن رقابت می کند، و لازم به ذکر است محصولات این شرکت در بازار به علت قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا مشتریان بسیاری را از آن خود کرده است.

به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد خرید عمده چسب کارتن پهن در اندازه و یارد های مختلف و انواع مختلف چسب را دارید حتما با مشاوران فروش شرکت تماس گرفته و هر نوع محصولی که احتیاج دارید را به راحتی سفارش دهید.

تولید کننده چسب کارتن پهن در یارد های متفاوت

خرید عمده و مستقیم چسب بسته بندی کارتن از تولید کننده

شرکت چسب رز از جمله کارخانه های تولید کننده چسب کارتن و انواع چسب های نواری می باشد که ارائه خدمات خود را بصورت پایه و از شرکت به دست نیروه های خبره خود مدیریت و ارائه میکند. محصولات این کارخانه توسط مشاوران فروش خبره ای که در این کارخانه مشغول به کارند و با راهنمایی دقیق برای خرید بهترین نوع چسب متناسب با نیاز مشتریان، به عرضه مستقیم می رسد.

به دلیل فروش مستقیم محصولات شرکت از کارخانه و حذف واسطه و دلالان قیمت خرید عمده محصولات در خرید از کارخانه چسب رز بسیار به صرفه تر بوده و به همین علت خط تولید کارخانه بسیار فعال در حال تولید چسب های متنوع برای عرضه به مشتریان سراسر کشور مشغول به کار است.

محصولات شرکت چسب رز و بالاخص چسب کارتن تولید شده توسط آن، با توجه به متد های روز دنیا تولید می شوند و می توانید از کیفیت محصولات نیز اطمینان کامل داشته باشید.

در صورتی که قصد خرید محصولات چسبی دارید با مشاوران فروش شرکت چسب رز تماس بگیرید و همچنین از مشاوره رایگان کارشناسان بهره مند شوید.

خرید عمده و مستقیم چسب کارتن از تولید کننده

خرید و فروش بهترین نوع چسب پهن نواری مناسب بسته بندی های کارتنی

شرکت چسب رز تولید کننده چسب پهن در یارد ها، میکرون و عرض های مختلف می باشد و تنوع در محصولات این کارخانه به جهت تناسب و رفع نیاز گروه گسترده ای از مشتریان حرف اول را در این کارخانه میزند.

چسب های پهن چسب جی برای بسته بندی انواع کارتن بسیار مناسب بوده و در صورت استفاده از محصولات این شرکت می توانید از امنیت کارتن های خود اطمینان کامل داشته باشید و بسته ها را با خاطری آسوده و بدون نگرانی از بابت بازشدن چسب ها در حین جابجایی محصولات و یا تولیدات خود، بسته بندی کنید.

همچنین در صورت تماس با مشاوران فروش می توانید از ویژگی های چسب کارتن تولید شده و سایر محصولات آگاهی پیدا کرده و از نحوه و چگونگی تحویل کالا و دیگر شرایط خرید عمده آگاه شوید.

(دهپرور) راه های ارتباطی:
شماره تماسشماره تماس: 989124578374+
واتساپواتس‌اپ: کلیک کنید
ارتباط در تلگرامآدرس کانال: @chasbcoIran
پست الکترونیکپست الکترونیکی: info@chasbco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا